Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Jeg har to vogner jeg vil selge men synes det er så vanskelig å sette pris. Har sett litt på Finn, men synes noen forlanger hårreisende mye, får de virkelig solgt vognene sine? Har aldri prøvd meg på dette før og synes ærlig talt det er litt skummelt. Tenker også på dette at vognen er brukt jeg da, selv om de er pent brukt og i fin stand så kan jo noe ryke på dem. Om noen f.eks kjøper en brukt vogn, også knekker en del i fjæringa etter 2 mnd bruk, risikerer jeg en rasende kjøper på telefonen da eller er det sånt folk tar med i betrakningen at KAN skje når man kjøper brukt? Vogn 1: Simo kombi, mørkeblå. Kjøpt i 2007. Mangler en trykknapp i trekket, ellers like fin. Tillegsutstyr er solskjerm. Hva kan jeg ta for denne? Vogn 2: Teutonia Mistral, svart med beige detaljer, fotpose følger med. Kjøpt i 2008, lite og pent brukt. Regntrekket har revnet så det kastet jeg, kjøperen må kjøpe nytt. Ekstrautstyr er er en beige Teutonia softbag som kan gjøres om til pose (kostet 800kr). Hva kan jeg ta for dette? Er 2-2500,- kroner pr vogn en ok pris? Ser det ligger noen på Finn til både 3 og 4.000 kroner, er ikke det altfor mye for en brukt vogn?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Jeg ville prøvd meg med 2600 kr på Simo vognen og 2800 kr for Teutonia Mistral
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå