Gå til innhold

Dere som ammer/ammet helt til dere ble gravide igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble dere mindre dårlige denne gangen?

Jeg har en gutt på 1 år fra før som jeg ammer,med han kastet jeg opp i 3 mnd når jeg var gravid!Denne gangen har jeg ikke blitt noe dårlig,men har hørt at man ikke blir så dårlig når man ammer fra før av!

For da har man hormonene i kroppen fra før av,noen som vet om det stemmer?

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer på meg. Ammet til hun var over året, ble plutselig gravid uten noen som helst kvalme i starten eller resten av siste graviditet

Skrevet

Tusen takk for svar!

Fikk du gutt eller jente sist gang da?

Rart det der,var jordmor som sa det til meg..

Skrevet

Da kommer vel jeg og trekker ned statistikken, da. ;-)

Jeg ble gravid igjen 6mnd etter fødsel og drev da med fullamming hver 2. til 3. time dag OG natt! Har vært ganske dårlig med begge de andre, men ble enda dårligere denne gangen. Så de eventuelle hormonene jeg allerede skulle ha i kroppen, hjalp ikke meg, nei. :(

Skrevet

Jeg ammet også ut i andre svangerskap,og merket ikke at jeg var gravid før 8 uker ut i svangerskapet. Har aldri hatt svangerskapskvalme da, men de andre symptomene jeg hadde med første var ikke der iallefall.

Skrevet

3.mann i vente,hvilket kjønn fikk du da?

Kan jo ha noe med det å gjøre?

Bra du fikk ned statistikken da,haha!

Skrevet

Jeg vet ikke hva det blir denne gangen, vi holder på spenningen til januar. ;-) Har to gutter fra før og var som sagt ganske dårlig med dem, så om jeg får jente denne gangen, vil jeg ha vært dårlig med begge kjønn i så fall.

Skrevet

veldig kvalm med første. gravid igjen da barnet var 10 mnd. veldig kvalm med nummer to også, tross ammin til førstemann var 14 mnd. Altså stemmer det ikke her..

Skrevet

Jeg fremdeles de første 6 ukene av denne graviditeten, har aldri vert så dårlig.. så jeg sluttet da, for hadde ikke krefter til å gi mer. Så på meg stemmer det veldig dårlig:)

Skrevet

Fikk ei jente i feb 08, og en gutt i juli 09.

Med jenta var jeg endel kvalm, og veldig var på lukter- men ikke så mye oppkast egentlig. Med gutten merket jeg ingen ting..

Ammet til jenta var ca 10- 11 mnd

Skrevet

Var veldig kvalm med eldste, men kasta lite opp.

Blei gravid igjen då eldste var 14-15 mnd gamal. Amma framleis. Med lille fekk eg ekstrem svangerskapskvalme med sengeleie i drøyt ein månad. Kasta opp ALT i 3 døgn, gjekk ned 6 kg på ei veke. Etter dette var det ikkje noko særleg melk igjen.

Kasta opp fram til rundt veke 20 med lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...