Tidemann Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Nå som det virkelig nærmer seg enden på visa med dete svangerskapet,så har jeg også hatt nokså tynn utflod som jeg først trodde var fostervann. men igår så hadde jeg styra litt ekstra siden det var bursdag selskap for ei venninne. hadde laga kake,løpt fra butikk til butikk og hjalp til med å rydde etterpå.. på kvelden i elleve tiden kjentes kynnerene vondere ut og de satt helt nede(under navelen). de pleier åsite over... jeg tok en varm dusj før jeg skulle legge meg. Men da jeg skulle tisse så kom det skikkelig slimete tykt utflod lignende greier ut...det var ikke blod i dette,men helt annerledes enn hva det har vært de siste 3 ukene(er 36 uker nå) da jeg la meg kjente jeg at det kom mer. det var omtrent helt stivt! er tredjegangs og har aldri opplevd dette før. er dette normalt?noen som vet hva/hvorfor dette har endret seg?
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Kan det ikke være slimpropp greier da? Den gikk ikke til meg forrige gang(ikke det jeg vet)så jeg vet ikke hvordan den ser ut. Er selv uke 35+5 og hadde noe sånt for et par dager siden..sånn slimete tykt utflod greier...Hadde da også sånne vonde kynnere frem og ned mot ,ja hva skal man kalle det.....berget... ?? Er også nyskjerrig på hva det kan være......Syns "alle" får før termin i disse dager....
Tidemann Skrevet 29. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2009 Det var jo slimproppen som surret i hodet mitt,men de to andre gangene så har det da vært litt blod i den og det var det ikke nå. men det var så stivt at det kunne sikkert stått av seg selv... Vi får vente å se om vi blir noe klokere av det da. Takk for at du svarte!
Pax - termin 24.09.09 Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 4.gangs og har aldri opplevd at hele proppen går, men har fått ut små deler av den. De har vært helt blodfrie og har liknet på slik gele som er på bogskinka på boks
Øyboeren med to små <3 Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 syns også det høres fryktelig ut som slimproppen, trenger ikke nødvendigvis å være blodspor i hele nei
Tidemann Skrevet 29. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2009 ok...hva burde jeg gjøre,går det ann å få sjekket om det er den,eller?
my&E *mistet vår datter* Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 det kan fint bare være utflod. tykt tykt TYKT slim som virkelig føles som klumper eller som en propp ja. Jeg ville ikke trodd det var slimproppen, men... Jeg hadde sånn for noen uker siden. Nå er det 3 dager til termin og jeg har i det siste hatt mindre utflod enn før, men noen ganger kommer det litt igjen. men dette er ikke farlig hvis det ikke lukter sterkt eller det svir, men bare spør legen ved neste kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå