Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 som jenta mi kan ha til hun slutter å bruke vogn. som er god på vinteren. som er litt liten og lett. som er fin. som er god. hvilken skal jeg ha da?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Emmaljunga city cross! -Best i test -Veier bare 10-11 kilo -Stødig og god firehjuling på all slags føre -God plass til barnet, super å sove i. -God plass i handlekurven under når du bruker den til butikken. -Finnes i mange spreke farger og ser fin ut. Eneste vognen jeg har funnet som dekker alle mine behov perfekt
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Da vil jeg heller anbefale emmaljunga ozone. Er helt ny modell som kommer for første gang i 2010. Men den skulle komme i butikk allerede mot oktober/november i år.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 De små forhjulene på ozon'en er jo helt håpløse på vinterføre.. Tenk deg de over en brøytekant eller i litt løssnø da. De fungerer også dålig på grusveier og skogsstier. Nei takke seg til 4 like store hjul som sitter fast i kjøreretningen, Emmaljunga City cross, ingen ved siden og ingen over
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Gå for emmaljunga city cross.. den er best i test.. jeg er 4.gangs mamma og har gått noen kilometer med div vogner.. vi fikk denne vogna i gave for 2 år siden, begynte å bruke den fra minsten var 6 mnd og han bruker den enda.. vi er så superfornøyd med vogna.. og aldri verden om jeg kommer til å bytte den ut med noen annen vogn når nr 4 går over ti sportsvogn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå