Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Møtte hvarandre for kort tid siden, snakker sammen og flørter litt på tlf, men tror han er litt sjenert...vet han har lyst og treffe meg..hvordan kan jeg få han til og ta det første steget ved og invitere meg med på noe???
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Hmm..noen gutter er litt rare på det det der. Kanskje du bare rett og slett må ta initiativet selv?:-)
Gjest Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Kan ikke du ta intiativet da? Du sier du vet han vil treffe deg,da burde jo ikke det være noe problem om du gjør det Det må ikke alltid stå på mannen,mener jeg da Min mann her hjemme var litt sjenert i begynnelsen,så det var jeg som tok intiativ til å gjøre ting og tang. Og det er jeg veldig glad for i dag := Om han er sjenert tenker jeg liksom. Husker i mine yngre dager når jeg var sjenert og ikke tørte å ta noe intiativ,holdt på å dø om jeg måtte! ;=)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Jo kanskje jeg som må...liker han kjempegodt og er veldig nysgjerrig på han..synes dere jeg skal spørre på tlf da, snakke med han, og kom gjerne med forslag om hva jeg skal si...verste jeg kan tenke meg er hvis han ser på meg som "masete"....
Gjest Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Vet ikke helt jeg,jeg ringte iallefall min mann i den tiden jeg traff han og spurte om han var sulten,og om han hadde lyst på lasange (ringte i den tiden jeg visste han var på vei hjem fra jobb hehe,da måtte han jo bare være sulten tenkte jeg ) Han kom på middag og av en eller annen grunn så endte det med at jeg lagte middag til han vær dag etterpå hehe
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Enig med Emma! Bare invitter ham hjem på middag, gjerne i siste øyeblikk, så tar nok HAN initiativ til andre ting etterhvert. Jeg som skriver dette er forøvrig mann sjøl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå