Gå til innhold

Lørdagsmat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere spise idag da siden det er lørdag da? Jeg fikk veldig lyst på pizza så jeg tror jammen jeg skal lage pizza til ikveld :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir nok pizza som vanlig her i kveld.

Skrevet

Pizza er ingen av oss direkte glad i, selv om alle saktens kan spise det Det er svæt lite vi absolutt IKKE spiser, guttene så vel som som oss, alle er oppdratt til at all mat som man ikke av konkte religiøse eller medisinske årsaker avstår fra (blodmat for vår egen del) SKAL man spise litt av (det alminnelig høflighet tilsier). Om man spiser mer enn LITT kommer an på den enkeltes egen smak. Og smaken her tilsier at det neppe vil blitt mer enn LITT pizza som ble spist. Da blir det å lage pizza bortkastet arbeid.

Middagen blir spekesild, løk og rødbeter, samt nypoteter med dill og flatbrød med godt smør. Akkurat passende tid for det nå, rett i etterkant av hundedagene og når de virkelig gode nypotetene er i hus. Særlig når vi samtidig, til en forandring, har litt virkelig godt "bondesmør" i huset.

Kveldsmaten blir blomkålsuppe med litt skinke i. Også passende tid for, nå når blomkålen står på sitt flotteste!

Skrevet

Her blir det grillet kylling, ris og bretagnesaus. Grønnsallat til selvfølgelig.

Skrevet

Her blir det pom fri å løvstek. Glede meg. Håper at jeg har fått litt smak tilbake igjen. Er enda syk, og har nesten ikke spist på mange dager, men kjenner lyst på mat nå, så tar det som ett godt tegn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...