Gå til innhold

Parkdress til under 1000-lappen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god høst/vårdress til under 1000_lappen her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet mange er fornøyde med pakka fra barn og leker. dress- med uttagbart for tror jeg, regntøy og fleecesett til 500 kr. ikke prøvd det selv...

Skrevet

Jeg har kjøpt dress uten for på europris. (200 kr?) Helt grei. Jeg jobber i barnehage og syns ikke det er nødvendig å legge 1000 kr i en høstdress Bor på vestlandet og her bruker vi som regel regntøy på høsten, snart blir det kaldt og da er det på tiden med en varmere dress. Anbefaler reflex eller reima sin da de ikke er så veldig tjukke og kan brukes tidlig på høsten, og du kan ha flere lag under på vinteren. Anbefaler ikke de med utagbart for da de ofte er klumpete med foret inni.

Skrevet

Ticket to heaven får mye skryt da.. Koster vel tett opp imot 1000 lappen men...

Skrevet

Kjøpte kjempebillig parkdress i dag faktisk! Samme som vi hadde i fjor, og den var vi innmari fornøyde med. På CUBUS. Og det beste er at det sto 399,- på prislappen (var det jeg betalte i fjor også), men når jeg kom til kassa, så gikk den inn for 199,- og da fikk jeg den for det!

Den er grå og grønn, og jeg synes ikke jeg kunne fått tak i en bedre dress til guttungen i fjor i hvertfall. Han lå og badet i sørpedammer, men var aldri våt igjennom. Var akkurat som om det "prellet av som vann på gåsa". Så jeg er superfornøyd med at de hadde samme type i år også.

Skrevet

Skogstad har gode parkdresser til under 1000,-. (Ligger på ca 7-800)

Skrevet

Troll har vår/høst dress til 899

Skrevet

Jonathan www.litenoglekker.no

Jeg anbefaler ikke reflex, synes ikke den holder vannet godt nok ute, nettingforet kommer ut føttene når vi tar den på og den er klam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...