Gå til innhold

Herregud....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare 3 mnd til JUL!!!

Må snart begynne og tenke på julegaver .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,117 dager til julaften ;)

Dette året har gått kjempefort synes jeg!

Skrevet

Og jeg er så glad for at jeg er gravid nå, for disse mnd før jul går så fort:D Og når jula er over, har jeg bare to mnd igjen!

Julegaver, der sa du det. Faen, nå ble jeg stressa!

Skrevet

Hmmm,ja julegaver....kjente at jeg og ble litt stressa over det der nå! I fjor så sleit jeg sånn me å finne gaver,men da var jeg høygravid og ikke orka å gå på noe shopping hehe.

Frista jo litt å dra til England på juleshopping i år! :D

Skrevet

jeg har allerede begynt på julegaver, er lei av å løpe som en idiot i desember hehe

Skrevet

Ja Herre Gud....

Oktober er julemåned (i likhet med november og desember).

Noen burder finne opp en sånn kallender med luker og godteri for hver dag i september, så vi kan telle ned til jula begynner 1.oktober. Og så burde det være HELT forbudt å ta frem nisser, glitter og julemarsipan før den magiske datoen 1.okt. Det er i grunnen nok at jula dekker 25% av året.

Skrevet

Mener du at det er greit 1. okt? Syns det er alt for tidlig for nisser osv. jeg da.

Skrevet

Ikkje for å pirke altså, men det er faktisk 4 mnd til jul. Eller 3 mnd og 26 dagar eller noko slikt :o)

Skrevet

Alt dette julestyret må jeg har i boks en god stund før jul iallefall. Har termin 18 des... Orker ikke og løpe rundt som en en annen flodhest de siste ukene før termin!!

Skrevet

Det er jo 1/3 av året igjen til jul enda jo...

Skrevet

Hihi... jeg har ikke begynt på julegaver, men er allerede ferdig med julekalenderen til 3-åringen min:) Skal også lage kalender til mamma i år (siden jeg fikk av henne så mange ganger). Håper hun blir glad!

Skrevet

Greit eller ikke greit med jul fra og med oktober? Slik har det nå i hvert fall blitt med julepynt og julemat 1/4 av året.

Bytte av gaver (med hverandre) er fremdeles 24.desember, og bytte (med butikkene) i januar.

Men hvorfor ikke pynte med nisser og jesusser mens HI foretar sine jule-innkjøp? Jeg foreslår bare at dette kan vente til vi er i oktober :-)

Skrevet

Herregud... Høsten er knapt i gang. Det er LENGE igjen til jul. Slapp av og tenk på andre ting. :)

Skrevet

For meg begynner julen 1 des ,så for meg så er det bare 3 mnd til jul :)

HI

Skrevet

Har liksom hatt jul i tankene i det siste. Nå er det kun fødsel og barn som venter.

Har selvsagt tenkt litt på jul, i og med at dette blir første jula med beibi.

Men julegaver?? Nei, har nok med å tenke på babyutstyr, så det blir vel et himla stress mot jul tenker jeg, men det er det bestandig uansett :P

Skrevet

mente å si at jeg IKKE har hatt jul i tankene i det siste ... :)

Skrevet

HI: For deg begynner julen 1.des. Greit nok. Men MÅ du tenke på gaver før 1.des ? Gavebytte med venner og famlie skjer vel ikke 1.des, selv om jule-maset begynner da?

Skrevet

Herre Gud! FANDEN trenger da ikke styre med julegaver som en annen nisse...

Skrevet

Nei huff da er det ikke lenge til alle disse julesangene begynner på bli spilt i butikkene!! æsj, da kommer jeg sikkert til å nynne på disse siden oktober i år også!

Julegaver ja, huff det hadde jeg helt glemt.... har hatt hodet fullt av barnesenger, ultralyd, barnevogner, barneseter osv i det siste.....

Sååå mye penger som skal få vinger før jul! Jeg blir gaaaal!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...