Tokatter_USA Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Hun er en innekatt, men har kommet seg ut på et eller annet tidspunkt i løpet av den siste uken. Og etter det har vi ikke sett snurten av henne. Nå er det minst gått fem dager. Noen som har oppmuntrende ord? Har noen hatt engstelige katter som har vært borte i lengre tid enn det, men kommet hjem igjen? Vi har gjort alt vi kan komme på: Kontaktet radiostasjonen, politiet, og hengt opp plakater, samt lett og ropt. Håper jeg ikke må endre nicket mitt
♥♥♥ Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 katten vår var borte i 4 måneder før den dukka opp igjen!! er riktignok ikke innekatt, så vet ikke helt om det kan sammenlignes, men hadde jo gitt opp håpet om at den skulle komme tilbake kan du si. var en glad familie her da det skrapa på vinduet et regnfull novemberkveld!
Gjest Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Vår katt var innekatt,men klarte å snike seg ut. Så henne ikke før 2-3 mnd etterpå,jeg var så lei meg! Plutselig sto hun på terrassen og ville inn Så ut som hun hadde vært på en laaaaang tur med den pelsen sin hehe,måtte bades og børstes for å si det sånn,hårene med ørene sto og rett ut,så jeg måtte le litt når jeg så henne
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Vår innekatt rømte fra 4 etasje en natt for 3 uker siden. Trodde aldrig hun kom tilbake. Men etter 2 uker så kom hun tilbake Har aldri vært ute her før. Hun var blitt tynn men pelsen var veldig fin så da tror jeg hun har hatt det bra. Men hun var veldig glad for å komme hjem igjen Så tror du bare må ha tolmodighet. Plutselig kommer hun nok tilbake hun og
Tokatter_USA Skrevet 29. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2009 Mannen min fant henne i dag morges. Hun lå bak tørketrommelen i kjelleren - død. Jeg skjønner det ikke. Hun var hos dyrlegen for sin årlige helsesjekk for et par uker siden, og hun var helt i orden. Nå lå hun som om hun sov - akkurat som om hun hadde akkurat kroet seg ordentlig. Hun går jo ikke ut (ikke denne gangen heller), så jeg skjønner ikke hvordan hun kan ha blitt syk. Hun var stiv og så ikke ut som om noe hadde skjedd med henne ennå. Da kan hun vel ikke ha vært død så lenge? Noen som vet?
Silja FullFres McQueen Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Huff da... Så trist.. =/ Sikkert derfor hun stakk av da, fordi hun kjente at det var noe som holdt på å skje...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 29. august 2009 #7 Skrevet 29. august 2009 Uff, så trist. Det jeg vet er at hvis katter har vondt en plass så gjemmer de seg gjerne. Brukte hun å ligge der? Dere tok vel kun en generell sjekk hos veterinær. Kan hun ha hatt f.eks en hjertefeil dere ikke visste om? Det er trist når dyr dør:o(
Tokatter_USA Skrevet 29. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2009 Nei, hun pleide aldri å gjemme seg inni eller bak noe. Alltid på åpne luftige plasser. Hadde hun pleid å gjøre det, hadde jeg nok tenkt på å se etter bak der. Jeg bare gikk ned i kjelleren og tok en rask titt, og ropte på henne. Men da jeg ikke verken så henne eller hørte henne, var jeg sikker på at hun ikke var der. Det er fælt å tenke på at hun kan ha ligget der i flere dager, syk, og at vi kunne ha funnet henne før hun døde. Hun kan ha hatt en hjertefeil. Kan nesten ikke tenke meg annet. Mannen min tar det veldig tungt. Hun var liksom hans katt. Hun knyttet seg til ham mest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå