Cat.68 Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Så har jeg fått svar fra webmaster, og Han synes åpenbarligen at din brannøvelse er i skjønneste orden. At de stiller seg bak og forsvarer slike metoder er for meg helt uførståelig og jeg håper inderlig at ikke andre foreldre adopterer slike metoder med velsignelse fra de som driver nettsteder for foreldre. De personer jeg snakket med i fagmiljøer som kan barn (om den omtalte brannøvelsen) har ikke noen av de støttet eller gått igod for brannøvelser utført som du fortalte, men DIB;BIM OG BAM synes altså at det er greit. Dermed skal jeg ikke gå ut mot deg mer pga dette, men diskuterer gjerne slike brannøvelser videre ( man ønsker nemmelig debatt, enligt webmaster). Så kjør debatt da. Hva jeg mener vet dere alle allerede, likeså hva du ORG mener. Men hva mener alle dere andre?
Gjest Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Du har FEILADRESSERT ditt innlegg, når du skriver "ORG til dere ANDRE som kan være interessert"(min uthevning)! ORG er IKKE interessert i noen debatt med deg nå, Cat.68! Jeg skal gjerne ta denne oppfatningen opp til ny vudering når jeg a) får konkret og utdypende besvart ALLE de spørsmål jeg har stilt deg i tidligere innlegg. Noe som faktisk forutsetter at du LESER og TENKER GJENNOM mine innlegg før du svarer! får, uten noen som helst forbehold, en bekreftelse fra deg, på ALLE fora du har tatt emnet opp, en uforbeholden unnskyldning for at du, totalt utrettmessig, gjennom tidligere adferd, her på nettet og irl, gjennom en totalt unødvendig henvendelse til web-ansvarlig, har prøvd å styre en annens liv i en retning DU ønsket! Inntil da vil ingen henvendelser du eller andre nettdeltakere på forumet gjør adressert til mitt nick i anledning denne saken bli besvart! Jeg anser dette som en AVSLUTTET sak, hvor våre avgjørelser nå for lengst er tatt! Jeg skal revurdere forholdet når konkrete ulovlige forhold rundt detsom er avgjort kan påvises, men all "synsing" rundt forholdet er totalt uten interesse fra min side nå! Jeg anser deg kort og godt, Cat.68, inntil da, som en person jeg ikke finner det bryet verdt å bruke tid på! Livet er for kort til det! Så derfor: Ikke forvent at jeg på andre områder heller tar dine innlegg seriøst framover! Som jeg har nevnt i tidligere innlegg. Du har vist en livsholdning og en lyst til å styre andres liv urettmessig som skremmer meg! Om du ikke fullt ut respekterer dette, også i praktisk handlemåte, må jeg vurdere om det er behov for en å forfølge saken videre irl. Da anser jeg nemlig grensene for privatlivets fred som forsøkt overtrådt! For også på nett og ved nettadferd gjelder det lovregler! Og du har SELV valgt å gjøre din identitet irl fullstendig kjent gjennom din nettadferd og adferd i det offentlige rom generelt. Så altså, Cat.68, jeg presiserer! Ingen henvendelser fra deg er ønsket, med unntak av det som er nevnt under pkt a) og i dette innlegg!
Gjest Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Og en presisering til forrige innlegg, Cat.68! Et svar fra deg vedr pkt a) og , nevnt i forrige innlegg, har interesse og kan forventes lest og bevart, bare under følgende to forutsetninger 1) at disse legges i en separat tråd 2) at disse legges ut innen 31.8. kl 1800. Utover dette har heller ikke disse interesse for meg, og du skal da ikke forvente at jeg bruker tid på lesing av disse! Jeg MENTE noe med innledningsordene i min forrige tråd adressert direkte til deg vedr denne saken, Cat.68!
Cat.68 Skrevet 29. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2009 Anledningen til at den er adressert til deg, i tilegge til ande er A.fordi jeg fortalt at jeg kontaktet webmaster 2, fordi jeg synes du da også fortjener å vite hva han svarte. Du trenger så slett ikke diskutere dette med meg mer, debatten kan gå videre uten deg. Nei unnskyldning får du heller ikke. Jeg gjort det JEG mener er riktig og det mener jeg fortsatt.Du har har jo gjort detsamme. Jeg har IKKE prøvd å styre livet ditt i hele tatt, men jeg har klart sagt hva jeg mener om den sk "brannøvelsen din". Dessuten har jeg lest igjennom innleggene dine mange ganger og er fortsatt totalt uenig med deg ang brannøvelsen.Jeg er faktisk ikke nødt til å like den i hele tatt, og ikke er det noen lov som sier at jeg ikke kan bruke tid og krefter på å poengtere hvorfor jeg ikke liker den heller. Som sagt Webmaster ØNSKET debatt, så får den som vil være med å debbatere gøre det med eller uten deg.
Reveenka Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Har sveipet innom her i dag, og lest de aktuelle innleggene(det tok jammen lang tid...) Jeg er 100 % enig med Cat 68 i denne saken. Etter det jeg har sett av webmasters innstiling her i sommer er jeg desverre ikke overrasket over at han kommer med den konklusjonen han gjør. Den brannøvelsen høres ut som noe man gjør i aspirantuka på befalsskolen eller i Telemarksbatajonen, og ikke med barn...... Hjelpemeg.
Miss Misantrop Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Jeg ble litt nysgjerrig på innlegget som førte til denne tråden. Lete, lete... Cat: Hva mente du at webmaster skulle gjøre med ORG?
Cat.68 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2009 Jeg ønsket han skulle sjekke opp om dette bare var vrøvl. Og hvis ikke ta stilling til hvordan det kanskje stod til med denne familjen. Det har blitt gjort før, av JM Siri og da av innlegg av laaaaaangt mindre alvorlig karaktær. Men siden Espen anerkjenner denne metoden så skjønner jeg jo at han ikke vil det. Det er tydligvis noe JEG ikke har skjønt ,da jeg mener at dette er et alvorlig overgrep mot barn, og det er greit det da, men jeg skjønner det fortsatt ikke. Og egentlig er jeg glad for det.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Altså.... det er jo helt forferdelig det som har blitt skrevet. Ingen tvil om det. De fleste voksene drar vel ikke fra et par unger over lengere tid, lar de være alene om natten og later som det brenner. Klarer nesten ikke å tro at noen kan finne på noe så dumt. Godt du sa i fra. (Jeg var på rom med noen rampejenter på håndball leir, de tok en sånn hårspray flaske og sprayet flammer fra taket og inn gjennom vinduet til de snille barna. De snille barna ble helt fra seg, utløste brannalarmen, ringte foreldrene sine og 2 ble hentet. Stakkars, håper virkelig de ikke hadde mareritt over lengere tid etterpå.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå