Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Vi har bodd sammen i 3-4 mnd nå,og har vært sammen i totalt 8 mnd.Og han har helt og fulstendig mistet lysten på sex,eller meg..Ikke vet jeg,for han snakker ikke med meg heller.Går rundt og er sur og grinete,skjønner jo at det er noe,men jeg kan ikke leve slik.Har ikke hatt sex på 3-4 uker nå,og det gnager meg.Ikke pga selve sexen (selvom det savnes også)men pga at jeg ikke vet hva som gjør det.Prøver jeg å få igang en samtale,får jeg bare sure svar,eller helt uinteriste grynt..Og jeg har ikke psyke til å takle dette:-(
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Er du gravid, eller har du barn fra før? Tenkte at hvis du er gravid så er det kanskje det som er grunnen. Men vil ikke si at det er normalt å miste lysta på hverandre etter så kort tid sammen, høres ikke ut som om dere er åpne nok mot hverandre til at dette forholdet skal fungere. Du får spørre han rett ut hva som er problemet, det kan jo ikke bli værre enn det er nå uansett.
Countess Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Huff da Føler med deg!! Det er ikke rett at det skal være sånn nei! Ikke nå og heller ikke senere i et forhold! Når mannen ikke gidder snakke til deg har han ikke respekt for deg! å da er det han som har et problem, ikke du! Ikke ta det personlig men innse at noen menn har store problemer med konfrontasjoner, og ikke alle er ment å være sammen. Men, prøv å snakke med han igjenn (selv om jeg ikke synes han fortjener det) og si til han at sånn vil du ikke ha det! Jeg synes faktisk at når noen bare stopper og kommunisere med partneren er det det styggeste som er! om det er en form for straff fra hans side eller hva det er vet jeg ikke, men stygt er det! Du skal ikke være nødt til å takle det! Min mening er at når dere har vært sammen så kort tid er det lurt å vurdere nøye om det er verd å fortsette! Han er nok ikke den rette for deg! Den rette for deg er ikke sånn Men vi er så opptatt av å være sammen med de som ikke er rett for oss, at de som er det slipper ikke til!! (tyra banks show idag ) Synes du skal ta deg en tur ut med noen venninner i morgen eller en dag snart! Få litt innspill utenfra fra noen som kjenner deg/dere! Det vil gjøre deg godt Sender en lykke til klem
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Tror du han er utro? Sånn var eksen når han var sammen med ei bak min rygg. Han var sånn, for at jeg skulle gå fra han, så ble det liksom ikke hans skyld at vi brøt opp.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Tusen takk for fine svar,begynte å gråte litt her nå..Vet ikke ha jeg hadde ventet,men jeg begynner bare å bli litt fortvilet...Aner ikke hva jeg skal gjøre egentlig,tror egentlig jeg har gitt opp hele greien.Er i grunnen litt greit å sitte ord på det,slik som her:) Skulle egentlig ut med noen venninner i dag,men han ble sur for det,så jeg ble hjemme..Hadde egentlig forventet litt av han da,siden jeg ble.Men han har bare sittet i sofaen mens jeg har laget mat,servert og ryddet.Og jeg ble jo bare mer skuffet:-/Er så lei av å holde hus og alt,i tillegg til skole,og snart jobb.Og sef barnet mitt.Og oppå alt det igjen,så må jeg takle han..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 Har tenkt litt det samme selv,jeg tror ikke han er utro,men at han prøver å skyve meg unna og få meg til å gå,noe han snart klarer..Men når jeg har vært på nippet til å gå (hadde pakket og alt ene gangen) har han fått meg til å bli..
Countess Skrevet 28. august 2009 #7 Skrevet 28. august 2009 Men du må ikke pakke og så bli, for da vil han ikke ta deg alvorlig. Om du pakker igjenn, er nok nok nødt til å dra. Omså bare for etpar dager til en venninne. han må se at du mener alvår med det du sier, så det ikke bare blir tomme trusler. Da vil han ikke se alvoret i det! Det er en kjipen situasjon du er i nå. Men du skal trøste deg med at vi er mange som har vært der!! å det er akkurat derfor du må sette deg ned med venninner du vet har vært der, og ta imot råd Når det er som det er nå er det nok veldig vanskelig å innse fakta, men det er så mye lettere for andre å se hva som kan være "best" for deg. Er bare opop til deg å bestemme hvilke liv du vil ha Utrolig dålig gjort av han å bli sur for at du skal dra, for så å være så avvisende mot deg! Det er en egoistisk mann som ikke respekterer deg! Ialefall ikke som du har forklart det nå. han trenger ikke være utro for å være sånn, men det er jo tydelig at det er noe som plager han. Kansje han føler det har gått for raskt? Nei ikke vet jeg men du fortjener et svar, og kan ikke han gi det et svar som gjør at du kan slutte tenke på det er det ikke noe vits. Det skal ikke være bare su som skal holde liv i forholdet! Ingen klarer det alene!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #8 Skrevet 28. august 2009 oi, han e helt lik min x. han begynner ikke på Ø vell?? Kliss lik historie herfra, skremmende!! Sur når jeg skulle noe men når jeg ble hjemme va han like sur!! Uff kom deg unna garanterer deg du blir lykkeligere uten!!
Countess Skrevet 28. august 2009 #9 Skrevet 28. august 2009 Ble en del skrivefeil der.. Gikk litt raskt i svigene Men du forstår nok
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #10 Skrevet 28. august 2009 Skjønner det kan være vanskelig, og vi som sitter her har ikke forutsetninger for å si hva du skal gjøre siden vi ikke kjenner dere og forholdet deres, men slik du legger det fram så er dette ikke et sunt forhold du bør satse på. Pakk sakene dine en gang til og ikke la deg overtale en gang til til å bli hos han. Han behandler deg ikke med respekt og det er få grunner som det er greit å oppføre seg slik på. Min mann hadde en periode der han blei stille og trekte seg vekk fra meg, men alikevel ikke ville la meg flytte selv om jeg hadde pakka sakene mine og var på veg ut. Jeg snudde da han ENDELIG åpna munnen sin å sa hva det var, han hadde lenge gått å vært redd for at han var alvorlig syk og det var derfor han trekte seg unna. Han var heldigvis frisk og etter den opprensken vi hadde da så har han forstått at skal det fungere mellom oss så må vi snakke sammen om alt selv om det er vanskelig og tungt, dette er mange år siden og forholdet er nå solig og trygt pga åpenhet om alt! Snakk med han og vurder etter det!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #11 Skrevet 28. august 2009 HI... Dere er så ferske at dere egentlig skal være nyforelskede ennå. Jeg har vært sammen med min i to år nå og vi har bodd sammen i et halvt års tid. Men jeg er fortsatt forelsket. Vi har fortsatt masse sex og samboeren viser tydelig at han forguder meg.. Ennå! Jeg vet det kommer dager som ikke blir like fine, og jeg har såvidt fått smake på følelsen.. Forholdet ditt er så ferskt at dette er et svært dårlig tegn. Nå kan det selvfølgelig være at han feks har problemer på jobben eller har noe han gnager på. Men dersom han ikke vil snakke om det, så ville jeg seriøst vurdert å flytte. Du må tenke på barnet ditt også.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #12 Skrevet 29. august 2009 jeg enker også at det ikke bør være sånn etter så kort tid.. sett deg ned og krev en prat! kanskje det er noe helt annet enn deg og dere som plager han.. dersom han ikke ønsker å forklare deg noe, tror jeg ikke jeg hadde giddet bli i forholdet.. vet jo av erfaring at ting ikke blir mer rosenrødt etterhvert og at man eter 8 mnd bør ha det bra og være nyforelsket enda.. Så hvis dere sliter sånn nå, hvordan vil det da bli? Vi hadde sex hver dag i den perioden husker jeg.. Ta en prat, selv om det føles ubehagelig! si hvor viktig det er for deg, bryr han seg skjønne han det.. Lykke lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #13 Skrevet 29. august 2009 Så tidlig i forholdet hadde vi sex 3 ganger om dagen enda vi, og selv nå etter over 15 år har vi sex flere ganger i uka. Synes ikke det du forteller høres ut som et forhold som vil bli noe bedre.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #14 Skrevet 29. august 2009 HI her.. Prøvde å få i gang en samtale med han i dag,og det endte med at vi går i fra hverandre,tror jeg...Er hos mine foreldre nå. Det kom fram at han ikke er fornøyd med meg,jeg gjør ikke nok og ser ikke han..Og jeg ble helt matt når han sa det,for det er så utrolig urettferdig.Jeg gjør ALT for han,har hele huset alene,maten også,jeg prøver å gjøre små ting for han når han har en dårlig dag,jeg har gjort så utrolig mye for han.Og jeg har aldri fått noe igjen for det.Er egentlig glad det er over,for jeg hadde ikke helse til det der. Men nå sitter jeg her,uten møbler,fordi de ga jeg vekk når vi flyttet sammen,har ingen bil for den solgte jeg,fordi han hadde flere.Har ingen venner igjen fordi han slo seg vrang hver gang jeg skulle ut,ikke har jeg penger..Så jeg aner ikke hvordan dette skal gå.Er helt avhengig av bil iom at jeg jobber to forskjellige plasser,går på skole en helt annen plass,og bhg er ennå en annen plass..Også må jeg jo finne meg en plass å bo oppi alt dette. Jeg føler meg så utrolig dum,kan ikke fatte at jeg var så ufornuftig.Jeg er rett og slett en taper:-( Har ingen tro på at dette går bra,og den eneste løsningen jeg ser nå,er å gi bf omsorgen,for jeg har ingen mulighet til å ta meg av henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå