Gå til innhold

Regntrekk til TFK Joggster Twist

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting jeg lurer på... Er det sunt for ungen å ligge inni der når det regner masse, og man må lukke glidelåsen helt for at ikke regnet skal komme inn? Er jo som om ungen ligger innepakka i plastikk jo..

Det virker jo som om det er helt tett inni der. Dogg kommer det også på den etter ei stund...:S

Jeg har denne vogna og trekket selv, men er så skeptisk..

Er jo kun dette trekket som passer til den vogna også, såvidt jeg vet...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette gikk jeg og irriterte meg over idag også :) Dette var på bagen da...

Regntrekket er jo helt tatt rundt vogna, og dersom man lukker glidelåsen rundt åpningen, så blir det jo "hermetisk lukket" jo! Dessuten er den glidelåsen rimelig teit laget... den er jo åpen langt ned på vogna dersom man ikke lukker glidelåsen. Så om man ikke vil at trekket/dyna på vogna skal bli vått, så må man jo lukke hele glidelåsen. Burde vært mulig å kunne lage en liten åpning oppe.

Jeg skulle nok klart å lage et bedre regntrekk enn det om jeg var "regntrekk-designer" ja :)

Skrevet

Hehe, ja det tror jeg jeg også kunne klart altså!

På bagen brukte jeg bare sånn universal-regntrekk som passer til alle vognbager. Litt stort til TFK'en, men gjorde nytta si iallefall. Skulle ønske jeg kunne bruke det på sportsdelen og, men det blir altfor lite, pga den gigantiske hetta som er på den, hehe.. Argh!

Føler jo ungen blir kvalt inni der. Hun klager ikke eller noe, men det ser jo ganske brutalt ut når det begynner å dogge/dugge? inni der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...