solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Som sagt tidligere, dette er min aller første kur og jeg har 0 peiling! Fikk masse tips om å skaffe meg biola og det har gubben kjøpt til meg i dag, men jeg hater biola og alt av yoghurt (uten om en vanlije) Kan jeg spise/drikke biolan sammen med frokostblanding eller MÅ den drikkes alene for å virke???? Hjelper det bare mot løs mage??? For det har jeg absolutt IKKE (heller motsatt) men har vært litt kvalm.... Hva med denne soppen man kan få? Hva hjelper mot den??
Lykke X 4 Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Du trenger ikke ta noe spesielt når du tar penicillin. Du kan bare spise helt normalt. Biola ol. med gunstige bakterier er jo for å styrke normalfloraen som kan bli hemmet eller drept av antibiotika, men det er ikke noe must å ta, og du trenger heller ikke få sopp, selv om du tar penicillin. Jeg tar aldri noe ekstra når jeg går på antibiotika, behandler heller en evt. sopp i etterkant, om den skulle oppstå. Biola kan tas med forkostblanding, ja. Men liker du det ikke, er det heller bedre å la være å ta det
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2009 Tusen takk for betryggende svar=)) har da det i hus, så får jeg heller bare helle i meg litt hvis magen skulle slå seg vrang=)) Vet vi har måttet gi biola til ungene de gangene de har måttet gå på penicilinkur=) De har blitt litt dårlige i magen, men ikke fått diarè heldigvis=)))
Gjest Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Du kan kjøpe gode tarmbakterier på apotek, helsekost, anbefaler det både under kuren og ihvertfall etterpå. Biocare og NDS har gode tarmbakterier. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå