Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Kan man bruke det trådløse nettet hjemme til å surfe med den? Bør man ha et surfeabonnement, eller rekker det med et "vanlig" abonnement. Er dere fornøyde med tlf?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Ja, man kan bruke det trådløse nettet hjemme, det skulle holde det. Kjempefornøyd.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Tja... kunne jeg velge igjen ville jeg valgt en annen tlf. Jeg bruker tlf. min til å ringe, sende mld., sende mms, ta bilder, ta lydopptak av jenta vår som f.eks. synger og å ta videosnutter jeg kan sende til familien. Lydopptaksfunksjonen er elendig og den har ikke videofunksjon. Men den har mange andre finulige funksjoner som jeg ikke trenger, og er egentlig altfor avansert (på noen områder) til mitt enkle bruk. Savner veldig en ordentlig opptakstmulighet og muligheten til å filme med den. Man kan heller ikke bruke f.eks. lyder man har tatt opp som ringelyder. Eneste som fungerer som ringetoner (utenom de kjedelige standard som ligger inne) er de sangene du har kjøpt via itunes.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Du over her har tydeligvis den gamle Iphonen som kom i fjor Iphone 3 g. Den nye Iphonen 3g s som kom sist mnd.har videospiller 3 mp kamera osv osv. Du over her må oppdatere programvaren din til os 3.0 ( mulig 3.1 har kommet) på Itunes slik at du kan få med deg de siste oppdateringene til Iphonen din, blant annet en helt grei opptaksfunksjon. Du finner også pakker med 1000 forskjellige ringetoner inne på App store til 6,- jeg har forøvrig Iphone 3 g og kommer til å kjøpe 3 g s når de får inn i butikken der jeg bor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå