Gå til innhold

Lyst å grave meg ned frem til fødsel......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig syteinnlegg dette....er så utrolig lei nå. 2 uker igjen til termin, og føler jeg skal sprekke hvert øyeblikk. I tillegg til at det føles ut som en melon som skjærer ned gjennom underlivet hver gang jeg står eller går, masse kynnere, så har jeg fått en diiiger hemmoroide.....som er så sinnsyk vond at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg...er vondt hele tiden, som en diger verkebyll....Har prøvd forskjellig kremer, honning, saltvann, men hjelper ingen ting. For ungen ligger så langt nede, og presser tarmer og alt utover....så er bare en ting som funker antageligvis,,,den må ut!!!!!!! 3 svangerskapet dette, så alt er vel mye slappere der nede nå....gruer meg til fødselen også pga dette. Hvor stor blir den ikke da....tenk hvis den sprekker.....uff...snufs.....er jo egentlig en bagatell dette, og prøver å sette ting i perspektiv her,men full av hormoner så ikke så lett akkurat.....så nå sitter jeg her og synes forferdelig synd i meg selv....( vet godt at jeg overdriver nå......) håper på en bedre dag i morgen....deilig å få det ut...!!!!!!! Nå skal jeg trykke i meg masse sjokolade...kanskje det hjelper...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart sjokolade hjelper! Du kommer til å bli et nytt menneske etterpå ;)

Men, seriøst, du er jo søren meg snart ferdig! Jeg bærer også på ei stooor nr 3, og har ÅTTE uker til termin.... Når du er ferdig, har jeg enda 6 uker igjen, og ikke all sjokolade i verden kan gjøre opp for seks lange uker....

Hehe, neida, men skjønner deg egentlig veldig godt!

Samtidig vil vi jo ikke bytte med noen! Dette er mitt bonusbarn, jeg er 40, i relativt fin form, og gleder meg til ukene og årene som kommer med småbarn. Hemoroider forsvinner sammen med (noen av) hormonene etter fødselen, og vi kommer til å bli verdens lykkeligste mammaer!

Skrevet

Må le litt av meg selv...den dagen i går, bedre i dag....svinger veldig opp og ned for tiden....selv om den herkens hemoroiden er der enda da....men forsvinner vel etter fødsel..men enig med deg, ville ikke byttet med noen. vi er jo utrolig heldige da, som snart skal bli mødre på nytt...gleder meg veldig til å se hvem som er i magen, får hilse på storesøskenen og pappan...kan jo skje når som helst nå...merker at jeg er spent på fødsel...kjenner på diverse som sier at det kan skje snart, men belager meg på å gå til termin......forhåpentligvis ikke over....:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...