Gå til innhold

Trenger man reservedresser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knerten min skal begynne i barnehagen om ikke så altfor lenge (snart ett år). Vi har arvet endel dresser fra et eldre søskenbarn, og etter å ha gått gjennom beholdningen, tror jeg ikke vi trenger å kjøpe noen dress i første omgang.

Men - trenger man "reservedresser"? Vi har ikke tørketrommel, hvis det har noen betydning. Det samme gjelder reservesko - jeg har kjøpt Stonz, og skal vel også kjøpe sherrox eller noe lignende. Holder det? Vi bor i Nord-Norge, et sted med mye regn og vær...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere trenger det ikke, men av og til kan det være greit.

Skrevet

Vi har absolutt trengt reservedress:) Her er de ute hver eneste dag uansett vær, og gjerne et par ganger daglit. Har hentet dresser som har vært søkk våte etter et bad i dammen, eller dresser som nærmest har gått ut selv så skitne var de. Da har det vært greit å ha en reservedress å sende med neste dag:) Det jeg gjorde ifjor var å kjøpe to dresser i forskjellig størrelse, regner derfor med at hvertfall en av de også kan brukes i år.

Vi har også hatt både støvletter (gore-tex) og cherrox. Hadde to par støvletter ifjor, og ett par av cherroxene, og det holdt:)

Skrevet

Til så liten ville jeg kjøpt en vintersko som sitter bedre på foten enn cherrox, feks. ecco coretex.

Skrevet

Jeg har som regel en dress i barnehagen og en hjemme, så jeg slipper å dra den frem og tilbake. Og da har jeg jo dress om barnehagedressen ikke er tørr f.eks.

Og så anbefaler jeg å invistere i skotørker. Den er super til å tørke votter og slikt i også. ;)

Skrevet

P.s. Anbefaler Dock boots i stedet for cherrox.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...