Gå til innhold

"kjendis" venner da,?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei som skal være med på Unge mødre som kommer til uka....

Lærern min kommer ut med film nå.. "ulykken" mener jeg den heter.

Ellers er vi omgangskrets med harald lille.......alex rosen og de gangene vi er på middag eller noe hos de så kan det tenkes at det også er noen andre kjendiser der.

De er vanlige mennesker ..... tro det eller ei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erwin Wedel...Kjempekoselig gutt (har ikke hatt sex med han nei)

Skrevet

Ha ha.. der var det ei som ikke fikk "skryte" i den andre tråden så måtte lage egen ;)

Neida :P Hmm har vel egentlig ingen kjendis venner. Eller ei jeg kjennte godt før er nå en av verdens 50 mest profilerte modeller da :)

Hun ligger høyt på lista å.. Det må vel telle for noe :)

Skrevet

Jeg måtte google erwin wedel for å sjekke hvorfor du sa du ikke hadde hatt sex med han! Nå skjønner jeg :P

Skrevet

Har ingen kjendisvenner, men har gått på skole med han som spiller legen i Kill Buljo, var kompiser den gang, og var kompis med han som spiller hovedrollen i Kill Buljo. Er bare på hils med de nå. :o)

Skrevet

begynner unge mødre 4 til uka???????????+

Skrevet

Digger kill bulju!! Belive it or not, men den fant jeg på hylla en plass man kunne leie film i HELLAS!!!! Skal tilbake dit til uka, å da skal jeg leie den.. Bare for å sjekke hvordan det blir dubbet til gresk .p

Skrevet

8.sep starter Unge mødre igjen ja..

Skrevet

Tone Damli Aaberge på ene siden og Simen Staalnacke (moods of norway) på andre siden;) nei oj, dette var ikke slekt så jeg nå...jaja

Skrevet

Haha.....på gresk ja, hadde vært gøy å sett. Har forresten vært litt kompis med han purken som ikke kan prate ordentlig også i filmen, gubben var mye sammen med han i oppveksten. :o)

Skrevet

Hahah.. "Æ trur nån har dræpt lægen" *plokke på*

Skrevet

Ole Johnny Eikefjord(TV2-kokk og eier av restaurant Eik og Fjord osv) var den jeg fikk mitt første kyss av. Har kjent ham siden vi var 6-7 år. Snakkes når vi møtes, men det er jo ikke så ofte da vi bor ulike steder.

Og så har jeg gått i klasse med Gisle Børge Styve(Beat for Beat) i 9 år..... Flink pianist;)

Kari Osland, også. Hun var kommentator/"ekspert" for TV2 da Irak-krigen startet.

Så har jeg vært på riksdekkende TV selv;)

Men det er som HI sier; en er menneske og privatperson uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...