Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Han som laget maten klødde seg først i baken, så sjonglerte han nøttene sine på plass - jada, utenpå buksa, men allikevel......
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 hva med de på bigbite? de bruker ikke hansker. lurer på hvor de har henda sine når ingen ser på
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Hva med å skrive til ledelsen istedenfor å henge dem ut her? Vi har heller ingen garanti for at du snakker sant. Du kan jo være en pizza-konkurrent fra samme nabolag!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Var på en O'Martins sjappe i trondheim. Hansker hadde dem på, ja, men dem tok imot pengene med dem, trykket på kassa apparatet med dem, for så og lage mat med dem.. etter det spiste jeg aldrig der! og nå er vel alle O'Martins sjappene lagt ned. (hvorfor, vet jeg ikke)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Det er kanskje mer konstruktivt å ta en telefon til Mattilsynet på mandag, i stedet for å legge ut innlegg på DiB?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 Hvorfor ikke begge deler? Synes det er greit å høre om sånne ting, jeg. Vil tenke meg om to ganger før jeg bestiller mat der igjen! Takk for tipset, HI!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #7 Skrevet 28. august 2009 Sånne ting skjer nok desverre overalt. Er mye som skjer bak på et kjøkken som man ikke vet om, og som det kanskje er like greit at vi ikke vet?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #8 Skrevet 28. august 2009 Garantert sikkert at det skjer masse vi ikke vet, ja! Men seriøst, så merkelig at det ble gjort så kundene så det!?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #9 Skrevet 28. august 2009 jeg vil gjærne vite hvilken plasser som gjør slikt,for sånne plasser vil ikke jeg betale for mat.. Penger er jo det mest møkkete du kan ta i da. og forresten h¤n som tok imot pengen med hanskene, klødde seg i hodet før h¤n laget mat.. sa det til sambo.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #10 Skrevet 28. august 2009 Noen ganger tror jeg menn mangler genet som får dem til å tenke seg om! Æsj!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #12 Skrevet 30. august 2009 O'martins er vel lagt ned fordi maten var så vond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå