Gå til innhold

Hjelp meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på 1.5 år. Frem til hun var 1 år sov hun fint i sin egen seng. La seg uten problemer.

Men det siste halve året har det bare vært styr.

Det begynnte med at hun var syk og jeg lå inne hos henne i gjestesengen. Etter det ble hun helt hysterisk dersom jeg forlot henne når hun skulle sove.

Jeg ligger med henne til hun sovner, og må ligge der hver gang hun våkner-til hun sovner igjen. Siden hun våkner mye på nettene har det endt opp med at jeg sover inne hos henne for å slippe å stå opp 600 ganger hver natt. Hun våkner hele tiden for å sjekke at jeg er der. Utrolig slitsomt både for henne og meg.

Dette går ut over storesøster, hun får aldri alenetid. Den timen jeg bruker på å legge lillesøster kunne blitt brukt på kos med storesøster! Sexlivet til meg og mannen er svært labert da vi ikke sover på samme rom lenger...

Hvordan skal jeg venne henne av med dette? Skal det gå over av seg selv? Skal jeg ta skrikekur? Hjelp meg noen!!! Tips motas med takk.

(P.s har prøvd å forflytte meg lenger og lenger vekk fra henne, men hun våkner hele natten for å sjekke at jeg fremdeles sitter der...noe jeg selvsagt ikke gjør. Føler jeg lurer henne og gjør henne utrygg på den måten...)

Ja, igjen..... hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La far overta leggingen, og la ham gjøre det på sin måte. IKKE din.

;)

Skrevet

He, he :)

Han gjør det samme som meg... ellers hylskriker hun... og det takler ikke han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...