CC2u Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Hei! Dere som har strikket mor signes (tror jeg det heter) teppe fra nøstebarn, brukte dere begge nøstene?
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Mamma har akkurat strikket det teppet til tantebarnet mitt som kommer snart. Og jeg tror nok hun brukte begge nøstene. Men ikke opp hele nøste nr. 2. Må bare få lagt til også at det er utrolig deilig teppe. Jeg ønsker meg det!!!!!
Ranveig R Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Har 3 stk i hus. Har brukt nesten begge nøstene, lot det vere igjen litt til å hekle kant rundt (som eg aldri gjorde). Det eine er strikka på skrått, det synest eg kanskje er det finaste )
♥ McQueen♥ Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Jeg har 2 sånne tepper:) Deilige! Et jeg har laget og mamma et. Brukte nesten begge nøstene begge to.
herola Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Brukte nesten 2 nøster, inkl kant til å hekle rundt (anbefales da det holder seg veldig fint). Herlige tepper :-)
CC2u Skrevet 28. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2009 Jeg har nesten brukt opp nøste nr. 2, så da er teppe sikkert stort nok:)Hmmm...skulle ønske jeg kunne hekle, slik at jeg fikk en slik kant. Men, men...
AO3 Skrevet 28. august 2009 #7 Skrevet 28. august 2009 Jeg kunne ikke hekle, men fant litt info på internett, og klarte å hekle en kant rundt teppet. Det var ikke vanskelig, selv om det nok ikke helt ble etter oppskriften, ble det veldig dekorativt. Du klarer det helt sikkert! Jeg brukte to nøster (inkludert kanten), jeg ville ha et ganske stort teppe siden sønnen min var 7-8 måneder da jeg endelig somlet meg til å begynne å strikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå