Ranveig R Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Har lyst til å sjå film men veit ikkje kva... Kriterier: Må ikkje vere "tung" (veldig dyster/voldelig/dramatisk), berre noko lett underholdning som eg ikkje treng å tenke for å forstå ;o) Tips?
cherry coke Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Hadde tenkt å si Menn som hater kvinner. Menden er litt mørk da...MEN en alvorlig bra film!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Jeg har lånt meg en shopoholikers bekjennelser..:-)
ippemo får augustbaby Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Vi skal se Harry Potter and the Half-Blood Prince så snart krapylene har sovnet :-)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Men jeg så "menn som hater kvinner" på tirsdag og den var knall!!! :-)
Ranveig R Skrevet 28. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2009 Såg harry'en for eit par veker sidan så den går ut. Må vere noko som er kome på dvd, ellers har eg det ikkje. Menn som hater kvinner er vel på kino no, eller? Har ikkje shopoholikeren...
cherry coke Skrevet 28. august 2009 #7 Skrevet 28. august 2009 Shoppoholikeren likte jeg ikke.Men jeg liker ikke så godt slike komedier da=) Hva ellers kan man anbefale da...hmm...tenke tenke...
Ranveig R Skrevet 28. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 28. august 2009 Hehe, no fekk du meg til å SJÅ på coveret til Kill Buljo for første gong i mitt liv. Det såg ærlig talt litt drøyt blodig ut for meg... Kva med noko kooooooselig? ** er vanskeleg i dag **
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå