Gå til innhold

Redd jeg har gjort noe dumt nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en fyr jeg traff på nett. Full klaff, dødsforelsket. Virkelig. Jeg har sett flere ganger at han er innom denne datesiden. (det er jo jeg også, da...) nå opprettet jeg en profil og skrev til ham (altså ikke som meg selv), for å sjekke om han fortsatt er interessert i andre damer.... Uff, det var skikkelig teit gjort... Og dritredd for hva jeg får vite...:( Herregud, er det mulig å være så dust? Oppfører meg jo som en liten unge, er over 30....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he, he. Ja, det var ganske barnlig gjort. MEN noe jeg nok kunne gjort. Du kjenner jo ikke fyren ennå....

Skrevet

Jeg vet, er så flau av meg selv at jeg nesten dør.... Måtte bare få det ut,og dette kan jeg ikke si til en levende sjel som kjenner meg!

Kjenner ham ikke sååå godt iallefall.... Og det sier kanskje litt om hvor seriøs han er med meg? (nei, det sier vel egentlig mest om hvor SINNSYKT tragisk jeg er)

Skrevet

hehe, litt genialt synes nå jeg......håper han ikke biter på da :-/

Skrevet

Joda, litt psykobitch og litt genialt ;) Håper virkelig han ikke biter på nei! Har ikke fått noe svar ennå... Krysser fingrene for en høflig avvisning :)

Skrevet

Vel, håper ikke det er like enkelt å avsløre at noen har byttet nick på den sjekkesiden som det er her inne, da. er han en luring, sjekker han jo bare det før han svarer.

Temmelig artig med de her inne som ikke tror det er synlig når de bytter nick for en kveld.

Skrevet

Det er alltid like festlig ja ;)

Men jeg registrerte ny profil med ny mailadresse, så tror det skal litt til å avsløre! Håper iallefall det, ville vært syyyykt pinlig! Litt lite å gjøre en fredagskveld uten barn, sitter og oppretter mailadresser og profiler og jeg vet ikke hva... Glad for anonymknappen nå asså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...