Gå til innhold

Hmm.. Når man har sydd, etter operasjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, er ikke store såret, men det er jo litt dypt, siden de fjernet svettekjertler.. Har sydd tre sting, såvidt jeg kan se.. Men jeg blør så ille! De sa at jeg skulle la plasteret være på til i overmorgen, men jeg har måttet bytte det to ganger allerede, da jeg har blødd gjennom det... =P

Innbiller meg at det skulle ha slutta å blø nå? Hvor lang tid TAR det egentlig da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor lang tid det tar jeg, men det området blør jo veldig lett da. Har du noen gang skjært deg på barberhøvelen? Det silblør jo:) Og når såret er dypt i tillegg så er det sikkert normalt at det blør en del.

Skrevet

E det vanslig at en blær i arr, da?? Jeg er operert mange mange ganger og har aldri opplevd at det renner blod ut fra sår..

De kommer litt brød, ja, men ikke mye...

Skrevet

Hmm... Ja, synes bare det var så rart at de mente at plasteret skulle være på til i overmorra, når jeg allerede har lødd gjennom det to ganger.. ;P

*blør ihjel*

Høhø, neida... Går seg vel til da sjø! =)

Skrevet

Dæven, det var mange skrivefeil..

Er det vanlig å blø i arr, da ??

Jeg er operert mange mange ganger og har aldri opplevd at det renner blo ut fra sår..

Det kommer litt blod, ja, men ikke mye

(skulle det stå..) Ble litt ivrig..

Skrevet

Hehehe =)

Vel, det er jo strengt tatt ikke arr enda, men sår. Og det renner, hele tiden egentlig... Var derfor jeg lurte på om det var vanlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...