Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Trenger alle råd jeg kan få ang. dette. Lille solstråle er 18 mnd. når neste baby kommer.
pagoda m/ny spire Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 dytter denne min lille jente også er 18 mnd når neste kommer
englestøv......<3 Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 hei.. uten tvil EMMALJUNGA knall vogn..... <3
Guri-mamma Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 http://www.barnevognguiden.no/index.php?option=com_jreviews&task=list&criteria=1&query=any&cat=Array&jr_vogntype=7&order=alpha&Itemid=69 Link til barnevognguidens tvillingvogner. Min erfaring er at vi har svært forskjellige behov, og den ultimate søskenvogn er veldig vanskelig å finne, men lykke til med letingen:-)
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 29. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2009 Takk for alle tilbakemeldinger :-) Da er det bare å sette igang med undersøkelser av vognene! Ha en fortsatt fin helg, jenter!
Gjøkeredet③ Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 Jeg har sett på Easy Walker Duo.. Lekker vogn syntes jeg, og jeg har fått den varmt anbefalt av flere bekjente. Jeg får 16 mnd mellom mine.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 30. august 2009 #8 Skrevet 30. august 2009 phil & ted ville jeg ikke sett på, rammen knakk under sist test.. jeg ville gått for emmaljunga cangaroo easy walker og andre vogner der babyen kan ligge i bag og søsken sitter i sportsdel.. selv har vi teutonia, men vi har 26 mnd mellom de 2 minste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå