Elskeråværemamma Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 å puste - fordi det er såå trangt - så trangt mye vondt i hodet rstløse ben.... Gleder meg til at bebisen kommer ))
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Og hjertebank??? Sliter med det samme som deg, og gleder meg også til å bli ferdig 7 uker igjen imårra!
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 7 uker igjen i morra jeg også:-) Tungt å puste, vondt under beina og best å ligge å slappe av kjenner jeg;-) Gleder meg til bebien kommer jeg også!!!! 7 uker går unna det:-)
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Jeg har 10 uker igjen og synes pusten er dårlig allerede! Og hjertebank, halsbrann, bekkenløsning, hovne fingre osv osv... Gleder meg veeeldig til babyen kommer og satser på at ukene fyker avsted:-)
Elskeråværemamma Skrevet 28. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2009 Hjertebank - absolutt!! Halsbrann - ja!! Vondt under føtter - akk ja.... )) Godt å høre at andre også har det slik ))
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 Tung pust- JA, itillegg så har jeg astma og da blir det enda værre, føler jeg blir kvelt innimellom:S Halsbrann- Jepp Vann i beina, vondt i bekkenet, krampe, trøtt hele tiden, hmm hva mer? hehe. Hva går vi ikke igjennom for våre søte små?!
kommende mor til 4 Skrevet 29. august 2009 #7 Skrevet 29. august 2009 Sikkert heldig jeg da. 8 uker til termin, men 5 uker til keisersnitt. Med tvillinger. Ingen plager bortsett fra trøtthet. Ingen pusteproblem selv om jeg har astma. Men magen er langt ned. Blir vel bedre for dere når magen synker!!!
Nangiliama Skrevet 29. august 2009 #8 Skrevet 29. august 2009 Da er jeg definitivt veldig heldig:-D 16 dager igjen og har nesten ingen plager! Blir fortere sliten og orker ikke så mye i slengen, men bortsett fra det er jeg kjemepkvikk.. Ikke lei av å være gravid i det heletatt! Hurra!
Oktober-barn Skrevet 29. august 2009 #9 Skrevet 29. august 2009 Jeg og må være heldig! Har bittelitt vann i kroppen, men ikke noe som jeg merker egentlig. Sover godt om nettene, må ikke opp for å tisse en gang. Kan gjøre det meste som jeg vil, så lenge jeg bare tar det litt roligt og vet jeg kan slappe av etterpå. Har litt vondt i krosryggen av og til, men ikke noe å klage over. Tror jeg skal være glad for at jeg er i så fin form som jeg er! Høres ikke kjekt ut slik dere andre har det..Glad eg slipper det, om så lenge...
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 29. august 2009 #10 Skrevet 29. august 2009 6 uker igjen her og sliter med pusten ja + masse andre småting som gjør at det tilsammen blir rimelig slitsomt. Urolige ben, øm rygg, dårlig nattesøvn, dobesøk, dobesøk, dobesøk, forstoppelse, halsbrann osv osv. Men det er egentlig ikke så alt for lenge igjen til premien kommer
Tigerpote Skrevet 29. august 2009 #11 Skrevet 29. august 2009 Å ja! Henger meg på her, 6 uker igjen... *Sliter med pusten, det er skikkelig ubehagelig, spesielt når jeg skal legge meg, får nesten angst til tider. Sprenger også i hodet på et vis, som om alt blodet kommer opp i hodet når jeg ligger. *Halsbrann! Æsj, blir kvalm av det. *Rastløse ben, men plages heldigvis ikke av det om natten. *Kan ikke gjøre NOE uten at jeg blir helt utslitt. Er forkjølet i tillegg nå, og i går vasket jeg badet og barberte meg i dusjen-var helt ferdig etterpå. Mannen vasket hele resten av leiligheta og skiftet på sengene :-) *Aldri en god natts søvn, enten renner snørra, eller jeg må tisse, eller jeg har vondt/har dovnet bort et eller annet sted, må snu meg etc. Sliter da ofte med å sovne igjen med en gang etterpå. *Forstoppelse: kan seriøst ikke huske sist jeg var på do. Gleder meg så til fødsel nå! Er ikke lenger så redd for å føde, vil bare komme dit og få jenta vår ut i verden:) Gleder meg så til å se henne. Og til å få kroppen min tilbake.
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 29. august 2009 #12 Skrevet 29. august 2009 10 uker igjen her. *Hjertebank *Hodepine *Krampe *Bekkenløsning (begynende) *Muskelsmerter i rygg (ekstreme)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå