Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 I går så havnet han og en liten guttegjeng i et liten "diskusjon" i bhg. De er bare fra 2-3 år, så de dyttet hverandre. Det endte med at sønnen min ble klemt mellom 2 speil, og fikk det ene nært opp til tinningen. Så han fikk en liten hevelse og en skrubbsår. Det er jo sånt som kan skje, og han virket ikke plaget av det i det hele tatt. Men i dag da vi skulle gå fra bhg. så skulle han gå ut av porten. Han dyttet porten litt fort opp. Så rakk han ikke gå ut før porten kommer kjapt i retur. Så han fikk den låsen (som stikker litt ut på porten) rett i hodet igjen. Det var så hardt at han bare falt i bakken. Han slo da hodet på andre siden. Han skrek med en gang, skrek lenge. Han var nok også sliten. Han har vært litt grinete i dag, men han er sikkert sliten etter uka. Men nå har han fått 2 forholdsvis harde slag i hodet på to dager.. Burde jeg vekke han om natta tro? Han har ikke kastet opp noe, og spist litt mat. Han er 2,5 år.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Ta han med til legen for å sjekke hjernerystelse?
vi blir 4 :o) Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 hvis dette skjedde tidlig på ettermiddagen og du ikke merker noen forskjell på han før han legger seg ville ikke jeg dratt til legevakten.. dersom han er trøtt, kaster opp eller skulle oppføre seg annerledes er det kanskej lurt med en tur.. ring og spør da vel, og forklar hvordan han er.. da pleier de å gi et godt svar på hva du bør gjøre...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Det skjedde for ca. 4 timer siden. Han har ikke kastet opp. Har spist og drukket som normalt. Lekt og tullet litt. Ville bare forhøre meg litt her først. På den alderen så er det jo en del knall og fall. Men ja, kan jo være betryggene med en tlf. til legevakten.. Takk for svarene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå