Gå til innhold

Her kommer enda en utblåsning......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det andre veien jeg med at andre ikke kan vise hensyn til at jeg faktisk er gravid og sliter veldig i dette svangerskapet.

Jeg er dødsliten hele tiden og jeg er blitt kvalm igjen og orker rett og slett ikke og gjøre så mye. Har 4 barn fra før og det er nok ansvar. Hus hjem og alt som skal gjøres med det. Har en vond skulder i tillegg men hjelp.... neida dette må du da klare selv skjønner du.

Man kommer til ett punlt der man rett og slett blir dritt lei alt og ingenting. Når man spør pent om litt hjelp men svaret er nei, da blir det litt slitsomt.

Tror jeg trenger husmor ferie snart jeg. Selv om jeg aldri har vært borte fra barna noen gang så røyner det på til at jeg kanskje må det...

FRUSTRERT!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg, det høres slitsomt ut det du opplever nå! Jeg er ett barn fra før, jobb og og en mann som hjelper til og jeg føler meg skikkelig utblåst fra tid til annen. Nå er jeg riktignok ikke en av de som takler stress så godt, da. Men det er ikke bare, bare for hvem som helst å ha 4 barn i tillegg! Sier mannen din nei når du spør han om hjelp? Huff, så leit! Kan du snakke med han? Virkelig si ifra om at nå reiser du bort for å samle krefter dersom han ikke kan begynne å bidra der du trenger han? Har du familie i nærheten som kan hjelpe deg? Håper det ordner seg for deg...:)

Skrevet

Jeg har ikke familie i nærheten men Samboer hjelper til han på noe men, jeg føler vel at det ikke er nok.

Skrevet

Da må du prioritere. Huset må ikke være blåst og prikkfritt hele tiden, ta kun det som MÅ gjøres. Og deleger noe til barna dine dersom de er store nok til det. Og mere til mannen din. Det er lov å si nei til ting som andre vil at du skal gjøre, ikke ta på deg mere nå. Du skal jo faktisk fungere i hverdagen i tillegg til å være rugekasse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...