Miss Honey Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 det kan jo ikke være rier siden det ikke gjør vondt? i hele dag har magen holdt på sånn.. med kanskje 10-15 minutters mellomrom. så den strammer seg i hvert fall.. kjenner bare at magen er steinhard når jeg tar på den. men hadde ikke merket noe hvis ikke.. og det med å kjenne liv, er det veldig viktig å kjenne liv hver dag? også helt mot slutten av svangerskapet? har ikke kjent noe i dag. ellers har det vært mye bevegelse. men det er jo bare 12 dager til termin, er det normalt med lite liv da? takker for svar
snuffe Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Kynnere. Jeg har fått beskjed på Rikshospitalet at du SKAL kjenne liv hver dag helt til slutten, og at vi også skal ta kontakt om det er påfallende lite liv en dag selv om vi kjenner bevegelse. Jeg opplever at jeg sjelden kjenner liv mens jeg har kynnere, så det kan jo godt være derfor du ikke har kjent noe særlig, men synes uansett du skal ringe føden og si fra.
Miss Honey Skrevet 28. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2009 håper at det er på grunn av masse kynnere at jeg ikke har kjent noe da.. har satt meg i sofaen nå for å slappe av litt. skal kjenne godt etter om jeg kjenner noe liv. hvis ikke tar jeg en telefon om ikke alt for lenge..
las chicas Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 sett deg ned og ta deg et glass med iskald saft og kanskje litt sjokolade. da skal nok babyen begynne å bevege seg snart. hvis ikke ringer du føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå