Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Skjønner ikke hvorfor, men sitter her hjemme og griner nå. Har jo egentlig ingen grunn til å være trist, har en nydelig velskapt liten jente på 6 uker i armene mine. Men likevel renner tårene... Er ikke sammen med bf, han er ute på jobb, skal være vekke i tre uker til. Savner han noe voldsomt! Så er alene med jenten døgnet rundt omtrent..Men har mange venner, stor familie osv, men i dag er jeg alene, har vært alene i hele dag, og klarer ikke få tårene til å stoppe, selv om den lille jenten min smiler til meg (mye gråting hos hun og da). Andre som har hatt det sånn? Kan det være fødselsdeperasjon? Trodde jeg slapp unna det siden det var gått så mange uker..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Tror jeg hadde også vært trist og hadde grått hvis jeg hadde vært hjemme alene med et barn på 6 uker. Det er vel fortsatt ganske nytt for deg og ville vært enklere om din sambo hadde vært ved siden av. Og forresten om du ikke blir bedre elr trenger hjelp bør du enten ringetil noen av de nærmeste som kan komme til deg eller ringe til legevakt- der finnes det noen som kan snakke med deg og evt. si om du har fødselsdepresjon....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå