Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper ikke folk brukte stellekommoder lenger? Vil alle ha stellekommoder med badekar? Vi brukte stellekommode uten badekar og brukte badekar utenom. Nå skal vi prøve å selge den siden vi ikke har behov for den lenger og det virker som ingen er intresserte.

Bare lurer på om folk kjøper nytt eller om dem kjøper med badekar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nettopp kjøpt en brukt. Den hadde badekar, men det var helt uviktig for oss - vi så etter en hvit og ikke spesielt dyp kommode.

Skrevet

Så rart! Jeg kjøpte en brukt for litt siden, og selgeren sa det hadde ringt sikkert 40 stykker på den etter meg. Andre kommoder jeg har ringt på, har gått i løpet av timer. Hm.. Ser fin ut den!

Skrevet

Den er veldig fin og god plass i den. Håper på å få solgt den snart for den tar opp plass som jeg trenger til andre ting :) Får håpe noen vil ha den snart.

Skrevet

Hvor bor du hen?? Gjettum? Hvor ligger det?

Skrevet

Har stellekommode med badekar som vi har brukt til 2 barn. MEN vi brukte ikke badekaret i stellekommoden. For oss var det mye mer praktisk å ha badekar utenom, og vil gjøre det denne gangen også. Etter min mening er det ikke nødvendig med badekar i stellekommoden;)

Skrevet

Jeg har ingen stellekommode. Kun en stellematte, og legger den på vaskemaskinen, så har jeg en badebalje ved siden av.

Nettopp kjøpt oss leilighet hvor vi skal pusse opp badet på nyåret, og da lurer jeg på om vi invisterer i badekar :)

Skrevet

Gjettum ligger i Bærum. Men jeg er mye i asker og oslo så har muligheten til å møte folk der.

Skrevet

Jeg vil gjerne kjøpe brukt stellekommode, men hadde nok tenkt meg med badekar, ja. Smak og behag :-) Lykke til med salget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...