erteposen + 4 Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Jeg har aldri sett merket før, men har fått massevis av cherokee barnetøy i gave. Str. er for liten alt, og jeg lurer på å bytte det. De som sendte det bor på et mindre sted. Er det Coop?
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Hm...mener det er amerikansk, jeg......? Skal ikke insistere, altså, men jeg har kjøpt noen f plagg av dette merket fra ebay.
shari_z Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Jeg har nettopp kjøpt masse Cherokee til begge mine (8 år og 10 mnd) i USA på Target. Vet det er et merke de fører, kanskje eget merke? Eller var det Circo? Husker ikke, men Target har Cherokee. Så hvis klærne er kjøpt der borte, så blir de vanskelige å bytte. (Selv om Target har en fantastisk grei bytte-policy, men de finnes ikke her i Norge så vidt jeg vet.) Og jeg måtte, for babyen i alle fall, kjøpe ett størrelse over det hun bruker her i Norge. Dvs, hun bruker 74 her (9 mnd), men der borte måtte hun ha 12 mnd. Gjorde ikke så mye forskjell på storesøster, str 8 år passer henne godt.
IgglePiggle Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Vet at en av de store matkjede butikkene her i England selger det. Tesco, Sainsbury's eller Asda. Kan ikke huske hvilken av de som selger Cherokee klaer. Men en av de gjoer det i alle fall..
erteposen + 4 Skrevet 28. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2009 Jeg finner ikke forhandler i Norge, men siden det er de stedene som selger merket i utlandet er det en stor sjanse for at det er Coop Obs som selger det her. Har fått maaaaassevis i str 50. Det er kanskje akkurat passe siden tvillingene er premature, med de har problem med å holde tempen jevn og bruker bare ull enda. Takk, takk...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. august 2009 #7 Skrevet 28. august 2009 i verste fall får du legge det ut på finn.no som eksklusive barneklær, kjøpt i usa
partyoffive Skrevet 28. august 2009 #8 Skrevet 28. august 2009 All of the above, LOL! Zari - target seller både Cherokee og Circo tesco i England selger Cherokee og også i Irland. (tror et er tesco i irland også - eller en lignende kjede).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå