Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 er andregangs, og er i uke 23... er litt undervektig, mne ikke masse. har gått opp 7 kilo i løpet av graviditeten....alikevel, ingen ser at jeg er gravid...nesten litt skuffet;P med førstemann så eg nesten sprengt ut på denne tiden.... vil jo se gravid ut....hvor er magen min!!!?!?!??!?!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Jeg er 27 uker og det er fortsatt ikek alle som har lagt merke til at jeg er gravid, men jeg prøvde bare å skjule litt magen min med påkledning. Har liksom ikke hatt ordentlig gravidmage, har lagt på meg 6 kg og kanskje nå vil magen begynne å vokse. Men om du var litt undervektig bør du vel elgge på deg mellom 12 og 15 kg elr kanskje til og med mer ila svangerskapet. Magen kommer nok litt senere:)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 magen min kom ikke før i 6-7 mnd.. først da begynte foreldrene til barna på skolen å kommentere magen. noen merket ikke noe for bare noen uker siden. så da jeg sa jeg bare hadde 5 uker igjen fikk de jo helt sjokk hehe.. så du er nok ikke den eneste.. jeg syns også det var litt dumt. i hvert fall i begynnelsen. nå viser det tydelig at jeg er gravid. men skulle ønske magen var så stor som alle andre sin er i uke 38! for når jeg er ute og jogger med hunden min er det liksom ingen som er spesielt imponert. hadde de bare visst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå