Små Einsteins Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Har kjøpt meg printer og driver å prøver å scanne bilder,når de kommer inn på dataen så er bilde mindre med hvitt rundt bilde.Noen som vet hva jeg må gjøre?skal fremkalle bildene.
Gjest ->>- Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Croppe og lagre, antagelig. Et eller annet sted i programmet som åpner bildet på dataen din finnes det antagelig en kommande med noe som ligner en firkant med stiplet linje rundt. Velg den og marker så selve bildet, og finn noe som heter beskjær eller crop. Da får du opp bare selve bildet. Så lagrer du det. Vanskelig å være særlig spesifikk uten å vite hvilken programvare du bruker. Et alternativ er å laste ned et enkelt bildebehandlingsprogram, som f.eks picasa.google.com - gratis og lett å beskjære/bearbeide bilder i.
Små Einsteins Skrevet 28. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2009 Tusen takk for svr:),når jeg scanner bilde åpner det seg i paint står det, er ikke så god på dette her.
Små Einsteins Skrevet 28. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2009 Lastet ned programmet og fikk det til med en gang, tusen takk for tipset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå