Gå til innhold

Når begynne med mammabukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 3.gangs og ikke like stor som sist gang. Har fremdeles god plass i mine gamle bukser. Når måtte dere bytte bukser? Er 16.uke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er andregangs og med nr 1 i uke 11, denne gangen uke 7. Har ikke sjans til å få på meg de vanlige buksene mine! Phu.. Mammabuksene var en befrielse å få på. ;-)

Skrevet

Med nr 1 så tror jeg at jeg brukte en del av mine lavtlivede bukser til 7 mnd. Ganske lenge. Med nr 2 begynte jeg med mammabukser uke 10 og denne gangen venter jeg fremdeles. Rart at det er så forskjellig.

Skrevet

Jeg er i 18nde uke og nå begynner det snart å bli på tide å tenke på å finne frem mammabukser. Er 2gangs, venter jente denne gangen og fikk gutt forrige gang. Er mindre denne gangen..

Skrevet

Jeg venter nummer tre (15 uker) og har så smått begynt å prøve på meg mammabuksene. Ikke brukt dem ennå. Jeg har fremdeles et par dongeribukser som passer, de har vært litt store. Har etter fødslene endt opp et par kilo mindre enn jeg var før jeg fikk barn.

Redningen min er noen myke, vide strechbukser fra Cubus, Med bred kant oppe og kant nede. Kjøpte mange før jeg ble gravid, og har de på meg hver kveld:) Har vel nesten en i hver farge;-) Nå har jeg kjøpt et par til som jeg kan bruke ute blant folk (de andre har blitt litt slitt...) Utrolig deilige.

Da jeg gikk med førstemann måtte jeg pakke bort de gamle buksene mine rundt utralydtider (18 uker), kunne vente litt lenger med nummer to. Men det er deilig når magen får slappe av og fylle ut en myk og bred strikk, og ikke kjenne linningen gnage... Og så er det jo slik at selv om knappen går fint igjen og alt kjennes greit om morgenen, strammer den irriterende i løpet av arbeidsdagen...

Skrevet

Buksene mine var trange i uke 12, men jeg kan fortsatt bruke de to siste jeg kjøpte (litt romslige og ganske lavt liv), er i uke 27. Men det er mye mer behagelig med mammabukser, så bruker stort sett det. I begynnelsen brukte jeg heller tights, kjole og kjøpte litt vanlige klær, men som passet på daværende tidspunkt.

Skrevet

jeg er 29 fulle uker, kan fortsatt bruke alle mine vanlige bukser, ene må jeg ha strikk i knappen på.. jeg invisterte i en mammabukse fra hm i forrige uke, men bare for å ha den klar når jeg trenger den:)

Skrevet

Jeg er i uke 18 nå, og det var vel i uke 16/17 at jeg innså at jeg bare kan pakke bort buksene min... Savner allerede favoritten og vurderte å flytte knappen over glidelåsen - men det holder nok bare en liten stund. Nå STORTRIVES jeg i mine 2 mammabukser fra H&M + mammathights og mammastrømpebukser. Klarer ikke når det strammer over magen! Har heldigvis masse kjoler og topper fra før som også passer til en gravidmage.

Eneste jeg mangler nå til vinteren er en varm ytterjakke m hette...

Skrevet

Hehe, jeg må le...Har vel brukt det sammen med lavtlivede eller romslige siden uke 8! Forrige gang begynte jeg vel med det omtrent nå, dvs ca 22 uker. Enorm forskjell. Bare magen stort sett da + et par kg ekstra opp (sist ca 2, nå ca 4).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...