**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Kjøpte en idag for å ha som reservedress til minsten. Den med plastikk på knær og rumpe, og uttagbart for inni. Er disse små i størrelsen?
It's all about me Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Har ikke noe erfaring med den HH dressen, men har vanlig parkdress, regnsett og en annen vinterdress. HH er super kvalitet og jeg synes det generelt er litt stor i str.
Tiddelidu Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Jeg hadde HH dressen med gummi på knær/bak da sønnen min var 2 år, men det ble kun en reservedress, brukte den nesten ikke. Han ble kjempevåt de områdene som ikke var gummi.
vi har verdens fineste gull Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Hadde H/H til jenta vår på 4 i fjor vinter. Aldri mer:) Har hatt reima tec de første 2 vinterne, så kjøpte jeg H/H for å prøve om en av de rimeligere dressene var like god. Min erfaring er at reima tec er ekstremt mye bedre. Jenta vår ble også ofte våt i denne dressen. Så teit å si, men jeg sverger til dyre dresser, hehe;)
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Jeg har hatt flere HH-dresser, og er godt fornøyd! Men husk at du ikke må bruke skyllemiddel, og ikke ha den i tørketrommel. Har også impregnert den jevnlig. Har aldri hatt problem med dressen jeg, og jeg har en AKTIV gutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå