las chicas Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 da har jeg vært på UL for å se hvor stor babyen er. han fant ut at "lille"gull er 4170 gram nå... sukk.. er 38+4 idag.. men skulle få slippe å gå 14 dager over tida da, så det er jo positivt. ser liksom ikke helt at jeg skal føde en så stor baby. den blir jo bare større. håper babyen finner ut at h*n vil komme i løpet av helga. krysser fingrene
Malin-mor Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Har selv født en gutt på over 4300g. Det gikke veldig bra.Visste ikke på forhånd at han kom til å være så stor.Han var en kilo tyngre enn førstemann men synes ikke det var så stor forskjell på de to fødslene.Men da skal det jo også sies at med førstemann var det setefødsel.Denne gangen regner jordmor med at babyen er ca. 3,5 kilo ved termin.
h.hippo Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Går jeg til termin runder min vesle snuppe også 4 kg, hvis jordmor får rett (UL i uke 35).. Men nr 1 var nesten 4600g, så jeg vet jo at de kommer ut likevel;-) Og jeg har flere venninner som har fått bebiser i ulik str, og de sier at det spiller liten rolle! Men jeg håper også at jeg slipper og gå over, altså, trenger jo ikke større baby enn nødvendig;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå