Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Går på TV norge fra mandag tom torsdager kl hall 8. Jeg syntes det er knall bra program. Liker det veldig godt. Har fått med meg hver eneste episode. Har tatt opp de jeg ikke har vært hjemme for å se. De går også i reprise på søndagene på dagtid på Tv. Norge.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Nei, har ikke det, må vel kankje se om jeg får sett reprisen da, 19.30 er hotel cæsar tid for meg;)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2009 Ja hall 8, har alltid vært cæsar tid for meg også. Men har ikke begynt å se på cæsar igjen etter sommeren. Så heller på dette. Men cæsar frister, så må kanskje ta det opp å se det etter jeg har sett det andre. Eller se reprisen på cæsar kl seks dagenetter.
Lene~mor til tre Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Ja jeg begynte og se på det ved en tilfeldighet ved at jeg ikke hadde noe å gjøre og svippet over diverse kanaler. Synes programmet er fint og veldig morsomt, så nå har jeg fått enda et program å følge med på Morsomt å se hva alle lager osv synes jeg Jeg er også cæsar fan hehe, men jeg tar opp hotel cæsar jeg da og ser på det etter 4 stjerners middag er ferdig.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 bare en opplysning her, så du ikke går glipp av noe, cæsar går ikke kl 18.00, det går kl 13.00 dagen etter. Perfekt for oss som går turnus, og har fri på formiddagene innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå