Gå til innhold

Hva syns dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini skal feire bursdagen til i helgen og vi har invitert hele familien. Min søster har ikke vært på bursdagene til gutta på to år, derfor ville jeg være sikker på at hun kunne komme med ungene sine. Hadde først planlagt en dato, men det passet ikke for dem. Jeg var villig til å utsette selskapet en uke, for det var så viktig for mini at de kom. Vi ble enige om en dato.

I dag, to dager før bursdagen tikker det inn en sms på tlf min. De kunne ikke komme alikevel fordi de skulle kjøpe en båt på finn.no, og selgeren var kun hjemme den dagen vi skulle ha selskapet. Ærlig talt, nå hadde vi lagt selskapet rundt den datoen de kunne, så kommer de ikke fordi de har i siste liten bestemt seg for å kjøpe en båt.

Jaja nå sitter mini her og er kjempelei seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig gjort.

Men, nå vet du til neste år - like greit å ikke regne med/invitere.

Jeg tror ikke jeg hadde giddi invitert, rett og slett fordi man ikke viser interesse.

Kanskje hun lærer..?

Skrevet

nope tror ikke de får invitasjon neste år nei :)

Skrevet

Men ungen trenger vel ikke bli med for å hente båten? Kan de ikke bare levere dem hos deg før de drar?

Skrevet

de bor ca en time unna så det orket de ikke.

Skrevet

Jeg er utrolig lite opptatt av bursdager og lager ikke familieselskap til mine gutter - det holder med barneselskap. Men lover jeg å komme til et barn, så kommer jeg!! Er det gutta mine som er viktigest, så hadde jeg levert gutta før båtkjøpet. Og en ringer om en avlyset etter flytting. Det er jo en "filleting" og jeg tror ikke det er klokt å lage drama ut av det, men jeg hadde nok sagt til henne at det skuffer både gutta og mor som flytta selskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...