Litt for mye Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Hei er du fornøyd/missfornøyd og hvorfor? Hvilken årsmodell er den du har? Disel eller bensin? Vurderer å kjøpe en brukt.
elikatt -mamma til 4- Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Jeg har en 2007 mod. diesel og er superfornøyd. Veldig god kjørekomfort, god plass og stort bagasjerom. Det eneste er at det er litt trangt i baksetet med to barneseter, men det tror jeg gjelder de fleste stasjonsvogner. Det kommer vel ann på hvilke barneseter man har også, mine er litt brede, spesiellt 4-åringens sete. Men alt i alt vil jeg anbefale bilen! :-)
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 - vi har en 2007-modell, kjøpte brukt i fjor - bensin Vi er veldig fornøyd med vår, romslig, behagelig... god plass til 2 barneseter foreløpig...
Gjest Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 vi har en 2005 modell og er kjempefornøyd. Bensin. God plass både foran, i baksetet og i bagasjerommet. Anbefaler den lett=) Vi har og planer om å ha en tredje unge med bilsete der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå