Sistah*G07*J09* Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 var på jobb her om dagen, da en kollega spurte meg på en humoristisk måte: Ja, hvordan går det med tjukke bolla feita da??? jeg humret for meg selv å svarte: Nei, ikke veit jeg, det er vel du som vet best hvordan du har det Hun ble litt forfjamset ja, men vi lo nå av det etterpå Blir egentlig litt fornærmet når folk kaller meg for feita og sånt bare fordi jeg er gravid. Så var ganske fornøyd med meg selv, da jeg kom opp med det svaret med det samme
Stephanie_ Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 hehhe godt når man kan komme med et raskt svar ja. jeg pleier alltid å svare: Jeg er gravid, hva er din unnskyldning? . Når folk kaller meg tjukken eller feita. er dritlei... magen som er stor ikke hele meg liksom.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Møtte ei venninne av meg i byen her om dagen som sa "Åh Guuuud, se på DEN store magen da, hvordan går det med deg?" (den er ikke stor i det hele tatt) og jeg lirte av meg (uten å tenke) "jo, takk det samme, hvordan går det med deg?" He he. Men jeg smilte da jeg sa det da så jeg tror ikke hun ble fornærma. Dessuten er hun normalt tynn og godt trent og vet hun ikke tar seg nær av sånne ting. Er bare litt lei av sånne kommentarer...
Juli-babypåvei Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Tjukke bolla feita.. hmm og for å ikke snakke om: "Oj der har vi ei som har kost seg med grillmaten i sommer", "du har god matlyst seg jeg" osv hehe bare å riste på hode.. har de ikke noe bedre å komme med liksom?
Mimmi84 Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 hm.. jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk tar seg så nær av å bli kladt tykk eller "nå her du blitt stor" eller "her gror det ja" Det er jo det det gjør!!!! selvfølgelig blir vi store! det er jo bare et tegn på at ting er som det skal. blir ikke det minste fornerma jeg. svarer stolt at, ja, ikkesant!! men det er no annet om vedkommende har et vektproblem fra før, da kan jeg skjønne man er litt mer sår på området. eller om det blir sakt på en lite hyggelig måte. men normalt gravide? er sikker på folk mener det som et kompliment. jeg tar det som det i alle fall.
Kongeørna Skrevet 28. august 2009 #7 Skrevet 28. august 2009 Jeg er stor til vanlig, men blir jo aldri kallt for tjukka når jeg ikke er gravid. Men nå hilser et par av mine kollegaer meg med "Hei, tjukka" når jeg kommer på jobb, og klapper meg på magen. Har ikke vurdert det som slemt, tenker bare at de er litt intimt hyggelige med meg, liksom. Men synes jo du svarte bra, da, HI! Den skal jeg lagre på harddisken for en passende anledning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå