chickenlucy Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Jeg trodde jeg bare var sulten men jeg har spist og det er ikke noe bedre. Det er stor mageknip over hele magen, pluss litt i ryggen. Ryggen føles mer utslitt ut enn vond. Noen som vet hva dette kan være? Vær så snill, er kjemperedd! Er 23 uker på vei i morgen...
lille oss Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 jeg aner ikke hva dette kan være, men jeg foreslår at du ringer legen eller legevakta så får du en lege til å se på deg. det høres ikke noe godt ut, hverken smerten eller bekymringene!
chickenlucy Skrevet 28. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2009 Det har gått over nå...Ganske pinlig, jeg tror jeg bare måtte på do....XD Men er det noe farlig tror dere hvis det har gått over? Jeg har også hatt vondt i naveln i hele dag...
Marsmammaen:) Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Hadde også grisevondt i magen her en dag, var sikker på jeg skulle dø Det viste seg å være en "fjært på avveie". Hadde rett å slett bare luft i magen, men den brukte jaggu sin tid på å finne utveien... Trenger ikke være værre før at det gjør grusomt vont. Håper dette var tilfelle for deg også og at det er over nå, det er ikke noe særlig når det gjør vondt...
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 Hatt vondt i navelen tidliger jeg også...det er nok bare at det vokser. Bruker å få skikkelig mageknip noen minutter før jeg må på toalettet å gjøre nr 2.... godt det gikk over med deg. Mye som skjer inni der for tiden vettu;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå