Gå til innhold

Fant hjertelyd med BW 8+0 :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk i posten i går. Hadde ikke tenkt det funka så tidlig, men ny spennende duppeditt og måtte jo prøve. Rett på gitt. Og vet det ikke var min for tviler på jeg har hvilepuls (muligens litt oppjaget da..hehe) på 135.

Så god en lyd! Prøvde en gang til senre for å se om jeg fant for skulle overraske far når han kom hjem. fant den da og. Jepp, da visste jeg hvor og hvordan og var klar. Da far kom hjem fant vi den selvsagt ikke! Ble ikke bekymret, men var jo litt leit at ikke far også kunne få høre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi:) Det er en deilig deilig lyd:)

Skrevet

hvor får man kjøpt det?

Skrevet

er ikke babywatcer "merke" jeg har, men samme sak. Vet ikke om man kan det på bw, men på min kan man koble rett til pc og gjøre opptak og følger med øretlf og div snacks på skjermen.

Billigst får du ved å kjøpe på ebay:)) Gjorde jeg. Ligger på ca 500,- (pluss minus og avg av kurs) Her ligger de vel på en 12-1500? Ellers ville jeg anbefalt å søke på finn.no. Stadig brukte til salgs til halv pris. Og de er jo gjerne ikke så veldig brukt da:)

Jeg bestilte min..skalvise...nettopp tippet uke 5. Og fikk den 8+0. (haha vi sier ikke dato eller tid lenger men regner fra uker+dager;) ) Men den ble jo sendt fra usa da. Står rundt 11 virkedager tror jeg det var.

Uansett er det ikke alltid det er så lett å finne i uke 6-9. Er reklamert med "så tidlig som fra uke 7" på min, men regna i grunn ikke med å høre noe før borti uke 9. Livmora må jo få komme seg opp over skambenet først:)

Skrevet

Hvilken kategori finner jeg den under, på ebay?

Skrevet

Dytt,,

Skrevet

å, så ikke det jeg:)

ah..var det igjen a..du må skrive *gårinnogprøverforhuskerikke* fetal doppler i søkefeltet øverst. Eller du kan søke på fetal monitor, eller fetal heart monitor og lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...