Gå til innhold

Hva blir fredagsmiddagen? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det ovnsbakte koteletter med ovnsbakte grønnsaker, og kokte poteter.. :D *nam*

Desserten blir kanskje ostekake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det blir hjemmelaget pizza, men blir nok kveldskos i stedet for middag. Reiser bort i morgen så gidder ikke handle inn så mye, tar det derfor lettvint.

Skrevet

Det blir biff med stekt paprika, løk og champignon, i tillegg til asparges, dampet brokkoli, bakt potet og bernaise! Får vann i munnen og gleder meg enormt til middag. :-D

Skrevet

Her blir vi å spise middag på forskjellige tidspunkt av div grunner i dag, så jeg har laget en salat, syns det var veldig lurt. Mulig vi tilbereder kongekrabber med tilbehør i kveld og inviterer over noen folk. Hvis vi gidder. ;o)

Skrevet

spagetti med kjøttdeigsaus her i dag..

Og sjokolade pudding med vanilje saus til dessert..

Enkelt og greit.

Skrevet

Hadde hjemmelaga pizza med grov bunn igår, tjyvstarta helga litt. Idag blir det Enchiladas, med hj.laga guacamole og rømme til, det er NAMMIS!

Skrevet

Her blir det stekte nakkekoteletter, kokte poteter, saus og grønnsaker. Hmmm, ble inspirert av desserten din, men tenker det "bare" blir is her :)

Skrevet

ovnstekte lammekoteletter med rosmarin, ovnstekte potetbåter, kokte grønnsaker og salat til. Mmm.. dessert har jeg ikke tenkt på, men det blir nok ispinne :)

Skrevet

Den ble enkel i dag, siste innspurt før vi går over i "høstmodus" arbeidsmessig, så travelt til noen dager uti kommende uke: Med lørdagsabeid i morgen og det hele :(

Middagen ble røkt hysefilet med gulrøtter stuet i tykk hvit saus og med kokte nypoteter med dill til.

Morgendagens blir enda enklere, spekesild med rå løk og rødbeter til. Og kokte nypoteter med dill + flatbrød med godt smør :) Så enkelt å lage til at selv 7-åringen kan være middagskokk!

Men søndag blir det hamburgerkoteletter med erterstuing og cumberlandsaus!

Skrevet

kjøttkaker med grønnsaker (bakt inni) og brunsaus og potetstappe med grønnsaker i. ikke noe typisk helgemat for mange kanskje men likkegutt elsker det og jeg liker det også så det er fin mat for oss:)

Skrevet

Cæsar salat med kyllingfilet! Nammis:)

Skrevet

Frosne wokgrønnsaker!

Prøver å komme inn i bunaden min, og har noen kilo igjen for å si det sånn :-))

Skrevet

Ovnstekt laks med agurksalat og sandefjordsmør. Var kjempe godt. Dessert: Blåbær med vanilje kesam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...