4barns mor Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Er 35+6 i dag, og jeg føler meg helt mørbanka. Finner ingen god liggestilling, blir andpusten av å gå opp trappa og har menssmerter så og si hele tiden. Heldigvis ikke så mange ukene igjen. Fler som har det sånn som meg?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Ja, denne kan jeg skrive under på! Har sluttet helt å gå tur og sitter for det meste i sofaen. Ble bedre i pusten da magen sank i uke 36, men fikk istedet vondt i ryggen og sånn hehe... jaja, ikke lenge igjen nå, jeg er 39+2 idag.
4barns mor Skrevet 28. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2009 Da har du ikke lenge igjen nei. Jeg er tatt helt ut av jobb, takker jordmor for det, for jeg tror ikke jeg hadde orket å være der akkurat nå.
koala Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Jepp, har sovet dårlig de siste 2-3 ukene. Våkner gjerne i 3-4 tiden for å tisse og får ikke sove igjen eller legger meg tidlig og blir liggende våken. Men må bare prøve å sove når en kan, på dagtid en liten time eller to eller som i går kveld. Var helt skutt når ungene la seg kl.halv åtte så da la jeg meg også. Sov til halv ett og sto opp etter en halvtime uten søvn. Leste litt, moppet gulvet og spiste litt mat. Kl.4 la jeg meg igjen og sov til 7. Dermed ble totalen 8 timer og det er mer enn jeg har sovet i det siste så i dag føler jeg meg fin Tror det er bedre å stå opp når man ikke får sove enn å ligge og vri seg. Jeg er 39+5 (tredje gangs) og har mye kynnere og mensmurringer så det er nok ikke så lenge igjen, prøver å hvile når jeg kan for ingen vet hvordan neste natt/dag blir
4barns mor Skrevet 28. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2009 Kjenner meg igjen i det der ja.. Får ikke sove på kvelden, og så blir jeg liggende til langt på dag.. Men tenker jeg må nyte det nå mens jeg kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå