Gå til innhold

Endelig gravid igjen, men nervøs


Øst

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg fikk i går bekreftet at jeg er gravid etter blodprøve. Hadde i forkant tatt 2 tester hjemme som viste negativt og 2 hos legen som viste positivt, så det var godt å få den endelige bekreftelsen.

Har termin 8 mai hvis alt går bra. Var gravid tidligere i år og måtte ta abort i 12 uke i våres da det var fosterløst. Har fått vite i ettertid at det kunne ha blitt sjekket tidligere med ultralyd så nå kommer jeg til å kreve det. Men hvor tidlig? Merker at jeg blir nervøs for om det er noe galt nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ny graviditet! Skal krysse fingrene for alt alt gaar bra med deg denne gangen. Aner dessverre ingenting om UL, er helt groenn paa graviditetsomraadet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!:-) Satser på alt alt går bra nå. Kjenner jeg blir helt nervøs bare å høre om at sånne triste ting kan skje. Har ei venninne som var på innvendig ul allerede i 5. uke, så det er bare å komme seg til en gynokolog! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet igjen, men denne gangen gikk det heldigvis ganske fort. Må miste 1 gang til før de sjekker om det er noe feil. Synd at de har satt et antall. Men må nok bare prøve igjen etterhvert. Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...