Gå til innhold

"Mord og mysterier"


Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld skal jeg ser "Mord og mysterier" og det gleder jeg meg til! Jeg skal ordne huset, kanskje lage dip til chips, legge duk på bordet og ta fram stearinlys...

 

Hva skal du gjøre i kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå sitter jeg på jobb, men gidder ikke å begynne på noe nytt for jeg blir hentet om en liten stund.

Gleder meg til helg.

 

De to største skal være med farmor og farfar + annen familie på hytta på fjellet, og vi skal bare kose oss hjemme med vesla. I kveld skal vi se film, aner ikke hva, og sikkert drikke litt rødvin for min elskede har lovet å diske opp med deilig mat.

Skrevet

Noe det samme som du:) Er alene, for barna er borte i helgen, så jeg skal KOSE meg:) Lage mat som barna ikke liker, men bare jeg, telys og kubbelys skal tennes, huset være ryddet og vasket, og god mat med kanskje noen øl til. Og så "mord og mysterier". Nyyyyte det. Har ikke vært uten unger på flere måneder, og endelig klaffet det slik at begge er borte hele helgen:)

 

Nå er det mors tur;)

Skrevet

Mannen ser alltid Mord og Mysterier, men han er vekke i helga. Enten sluknar eg som eit lys det sekundet ungane er i seng (er sjuk), eller så kanskje eg set på ein eller annan film, med mindre eg blir sittande med pc'en og berre sløve.

 

Men Kim's salt & pepper og sprite zero skal fram, halsen er ikkje SÅ sår ;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...