Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det enkelt i dag og tar Bolognese gryterett fra pose, greit når jeg ikke har tid til å lage mat. Mye å gjøre på en fredag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her bli rdet røykafisk med poteter og gulrotstuing.

Skrevet

Aner ikke hva det blir, men jeg tror det blir pepperbiff med tilbehør i kveld. Voksenmiddag fordi ungene ikke skal være hjemme.

Skrevet

Blir bare noe enkelt her å, tror vi skal ta en pakke med toro gryterett idag.

Skrevet

Ungene er rett hjemom i bare et par timer, så her blir det Big One Restaurant. Lat i dag, og faren henter snart igjen.

Skrevet

Eg er sjuk, så mannen stod for middagen i dag; svinefilét, ris, brun saus og gulrotstavar. Mannen min åt litt av alt, eldste åt svinefilét, gulrøtter og ris, lille åt ris og saus, eg åt gulrøtter ;o)

Skrevet

Artig, storebror! Nøyaktig det samme på VÅR meny i dag! Røykt hyse, gulrøtter stuet i hvit saus og kokte nypoteter med dill!

Skrevet

Her ligger jeg syk så klarer ingenting. mannen skulle lage middag etter lang dag på jobb, så han kjøpte med seg hjem noen pytt i pakke varianter. tre forskjellige varainter, litt til hver en smak.. barna spiste av den de hadde lyst. Jeg spiste litt av to. To helt forskjellige, men kjente ikke smak fra noen av de..

Skrevet

vi hadde fårikål i dag....

Skrevet

Vi hadde besøk idag og hadde pølser og pasta med brød og potetkaker.

Nå er jeg sulten, barna har spist kvelds og er i seng. Tror jeg tar et par skiver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...