Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 gjør dere dette tidlig i svangerskapet? er redd d skal ødelegge noe i dannelsen av fosteret.. Noe så deilig som orgasme på klitten altså...... ååååååååååååh
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Det er helt i orden å bruke leketøy utenpå. Men vibrerende leker er "forbudt" å bruke i sjeden når man er gravid fordi det kan forstyrre hjerterytmen til babyen. På "min uke" her på barnimagen - uke 34 - står dette: "Det eneste man skal være forsiktig med er sexleketøy som føres opp i skjeden, for det kan virke stimulerende på mormunnen og sette igang fødselen før tiden. Av samme grunn skal man heller ikke bruke vibrator med vibreringen på langt inne i skjeden. Å stimulere klitoris er imidlertid helt ok. "
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 forstyrre hjertelyden og greier? så skummelt, har aldri jeg hørt om :-o burde faktisk stå gravidadvarsler utenpå pakkene om dette stemmer.. men hvorfor forstyrrer ikke det om man bare har det på klitten? en vibrator er jo rimelig kraftig.. noen som har mer info om dette, linker ++? kan hende det ikke blir noen flere orgasmer på meg i dette svangerskapet nå :-o bruker ladri dildoer inni meg, men er stygt avhengig av en klittbrrr
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Det er her inne jeg har lest om at det kan forstyrre hjerterytmen til babyen. Skal søke litt og se hva jeg finner. Fant hvertfall dette: "Det er ingenting i veien for å bruke vibrator når man er gravid. Men bruk den ikke opp inni skjeden med vibreringen på -for man vet lite om hva vibrering kan gjøre med mormunnen. Utvendig og på klitoris er det helt ok." http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/den_gravide_kroppen/sex_i_svangerskapet
Dane Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 Jeg er også avhengig av klittbrrrr, men har ikke turt å bruke den nå på slutten. Den er en av de kraftigste (opprinnelig ikke et sexleketøy, men et massasjeapp). Jeg er 38 uker på vei og hodet på babyen ligger jo rimelig langt nede (har ikke festa seg ifølge forrige kontroll) Jeg bare ser for meg at hodet dirrer som bare det når jeg bruker den vibratoren... Skal til legen imorgen, men syns det er rimelig flaut å spørre om. Har så mange andre flaue ting å spørre om... (hva er det jeg ikke har fått i dette svangerskapet tro...? Sopp som ikke forsvinner, mollusker på kjønnsleppene og pica - kritt er jammi...) Er klar for å føde jeg... Og sex skal visst funke, men da vil jeg gjerne ha denne vibratoren jeg ikke tørr å bruke da...
Shibadura Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Vet ikke hvordan jeg hadde holdt ut dette svangerskapet uten vibratoren; sexlysten er enorm og her sitter jeg; ALENEMAMMA.... Uff.... Drømmene og fantasiene er helt sykt ville!!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Hva med å bruke dusjstrålen inni seg da? det er jo SÅ deilig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå