Gå til innhold

Hva er gjennomsnitsvekt i uke 36?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL på tirdag for å estimere vekt på gullet i magen.. Fikk vite at hun lå 10% under gjennomsnittet..? Fikk samtidig vite at hun lå i seteleie, så jeg glemte helt å spørre hvor mye det betydde at hun veide.. Ren nysgjerrighet.;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Surfet litt og fant ut at det er ca 2900g som er gjennomsnittsvekten etter 36 fullgåtte uker..;)

Skrevet

Men.. Hæ?! På en annen side står det at gjennomsnittsvekten ved 37 uker er 2700g..? Vel.. Den ligger vel rundt der da.;)

Skrevet

2,9 er helt gjennomsnittlig i uke 36. Var det min veide og hun anslo i underkant av 4 kilo ved termin.

Skrevet

Åjiiiz, jeg fikk akkurat estimert 3200... og var 36+3... Eeeek...

Skrevet

babyene legger jo på seg forskjellig.din vil vel ligge på en 4,2 + ved termin da, er jo ikke veldig stort. er heldigvis hodet som avgjør hvordan det går der nede:) sa legen noe om om babyen hadde stort eller lite hode?

Skrevet

Takk for svar.:) Skal tilbake på sykehuset på mandag for vendingsforsøk og til ul igjen uka etter, så jeg får vel vite litt mer da også.. Da skal jeg huske å spørre hva vekta er!;D

Skrevet

Ff hadde 38 etter et par dager... Auauau. Hun ble tatt med sugekopp så hun hadde kjeglehode ved fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...