mamma til 3 prinsesser Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Var på 3d ul i går og hadde med de blivende storesøstrene. Hadde gledet oss kjempe masse til å se den lille prinsessa vår... men vi ble så skuffet! I beste fall kunne det minne om et monster inni der. Ingenting lignet iallfall på en baby! Bildene ble helt dradde og forferdelige og jentene våre synes det ble for skummelt! Årsaken var at babyen beveget seg for mye inni der og det var for lite fostervann... Legen var kjempe koselig og gav oss en ekstra halvtime i håp om å i det minste få ETT godt blide, men nei..... Årrrh, er så skuffet... Noen med lignende erfaringer? Er så i tvil om vi skal prøve en gang til eller om det er noen vits? Hva tror dere?
Super-mamma-85 Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 samme her jegh er 24uker, men han sa det kunne like vell bli sånn i uke 30
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Jeg fikk heller ingen bilder.. Eller, jeg fikk to stk av halve ansiktet.Babyen min også veldig aktiv, snudde seg rundt, holdt hendene foran ansiktet etc. Jeg har slått meg til ro med det, og drar ikke tilbake. Da venter jeg heller til den lille kommer
VårSol :) Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Vi fikk litt dårlige bilder pga babyen låg litt "dårlig" til med tanke på bra bilder. Så vi fikk no en ny gratis time til så vi skulle få muligheten til å se han ordentlig Og det gjorde vi :) Meget fornøyd da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå